• listr1995

Det gör så ont!!

Jag har också precis blivit lämnad på samma sätt av min (nu ex-)pojkvän, i förrgår faktiskt. För ca 2-3 veckor sedan sa han att han inte tyckte det funkade mellan oss pga att vi inte hade samma mål i livet - tydligen ville jag inte ha barn nånsin. Men det vill jag ju? Så jag förklarade det åt honom. Han tyckte även jag åt mycket onyttigt (jag gjorde det faktiskt väldigt mycket, alltid chips / ostbågar varje gång vi såg film. Så ungefär varje dag.) och eftersom han tidigare kämpade med övervikt tyckte han det var jobbigt.. Och jag sa att bara han hade nämnt det en enda gång hade jag ju kunnat låta bli. Jag är inte så brydd egentligen, men gott är det ju. Så vi kom överens om att han skulle kommunicera mer och att jag skulle sakta ned med godsakerna för att inte fresta honom.

Allt blev jättebra, han saknade mig och längtade efter att äntligen få komma hit igen (i början av mars skulle han komma). Han skrev hela tiden och vi kunde prata i telefon 2-3 gånger per dag.

Så i förrgår, från ingenstans.. Jag älskar inte dig längre, ser ingen framtid mellan oss, det funkar inte, det går inte att lösa. Är helt jävla krossad. Visserligen hade vi distansförhållande men vi hade det jättebra. Vi hann göra så mycket på så kort tid och vi hade redan planerat massa i framtiden. Vi var helt säkra på att vi åtminstone skulle flytta ihop inom dom närmsta åren, men nej. Nu står jag här själv och det är skitjobbigt. Jag ska börja med NC och se hur det går.

Det sista jag skrev till honom var om han tyckte att vi skulle ha kvar kontakten eller kapa den helt. Han svarade "Jag vet faktiskt inte, skulle nog va svårt att hålla kontakten plus att det skulle bli svårt att konstant prata med ett ex..". Så idag är dag 1 av NC!

Jag hoppas det blir vi igen men jag måste även lära mig att leva ett bra liv utan honom. Det gick ju innan vi träffades, så.

Svar på tråden Det gör så ont!!