Inlägg från: Eriksson85 |Visa alla inlägg
  • Eriksson85

Någon mer som precis plussat?

Jag plusade i måndags så är i v5 (4+4) nu. Hade ett MA i augusti så hoppas nu att denna lilla liten vill stanna. Ska till BM på inskrivning den 19/12. Behövde inte komma innan då jag ganska nyss haft hälsosamtalet. Har inte så många symtom än mer än lättare buksmärtor. Hade så förra gången oxå. Vi är 29 år och bor i Värmland.

• Eriksson85
    MsM84 skrev 2014-12-03 07:33:31 följande:

Jättegrattis till er som precis plussat!

Eriksson - var i Värmland bor du? Jag bor i Karlstad

Jag bor i Torsby :)

Ringde i onsdags och fick tid för ett tidigt ultraljud pga mitt missfall så skall få komma till gyn den 17/12 och se om allt är ok med lilla liten. Hade en lite blödning igår så blev rätt nere så nu blir det en ännu mer nervös väntan dom resterande veckorna. Har dock inte blött nått mera idag så hoppas att det den här gången var en normal blödning i tidig graviditet.
  • Eriksson85

Hoppas det här är ok, Vi börjar ju bli lite folk i tråden så jag la ihop en lista på folk så är det lite lättare att ha koll när folk har BF. La in datum på dom jag sett skrivit det och resten kan ju lägga in rätt datum själva. Om nått är fel så rätta gärna.

Sofiafia  BF 6/8
    Eriksson85 BF 7/8
    Sserena86 BF 11/8
    Dettaärbörjan BF 11/8
    Becca87 BF 16/8
    Tvåbarns mamma BF 16/8
    Hille01 BF
    MsM84 BF
    everdeen BF
    Surprice BF
    Idass BF
    Honsomvill BF
    Delacore BF
    Queenxiter BF
    Hmathilda BF
    linaug BF

• Eriksson85

Detta kommer bli en orolig graviditet den här med. Har småblödningar sen i torsdags och fortsätter än. Var till gyn idag på kontroll men det är lite tidigt v 5+4 så han såg tjocka slemhinnor och att det är nått där men kunde inte säga nått mera. Såg ingen aktiv blödning, bara gammalt blod. Fick ta hcg blodprov och skall tillbaka nästa vecka för nytt prov och ultraljud. Än lever hoppet men det kommer bli en seg och orolig vecka. Vågar nästan inte tro att det skall få vägen nu heller, hade missfall i augusti.

• Eriksson85

Måste tyvärr lämna er. Vi har varit på kontroll hos gyn idag igen och hcg värdet hade sjunkit sen förra veckan och ultraljudet visade att vi tyvärr haft ett missfall till, vårat andra. Kommer dock inte behöva nån mer behandling den här gången då kroppen skött det själv. Denna gången slutade det i v 6+5.

• Eriksson85

Måste tyvärr lämna er. Vi har varit på kontroll hos gyn idag igen och hcg värdet hade sjunkit sen förra veckan och ultraljudet visade att vi tyvärr haft ett missfall till, vårat andra. Kommer dock inte behöva nån mer behandling den här gången då kroppen skött det själv. Denna gången slutade det i v 6+5.

• Eriksson85
    Grodanboll83 skrev 2014-12-18 13:11:41 följande:

Nej vad tråkigt. Hur yttrade det sig? Blödningar? Smärta?

Alla tankar till er..

Började blöda sparsamt för 2v sen. Var på ultraljud och provtagning för en vecka sedan och har haft blödning och lite mera ont av och till de senaste 2v. Idag var det kontroll av prover och ultraljud.
Svar på tråden Någon mer som precis plussat?