Inlägg från: Just1one |Visa alla inlägg
  • Just1one

Någon mer som precis plussat?

Jag plussade i lördags å är så himla lycklig! Vi har försökt i lite mer än ett år men jag har haft cellförändringar som stört som jag tog bort i augusti!

Jag har haft ont i brösten de senaste veckorna, men inte tänkt så mycket på det då jag alltid får det innan mens :)

Så nu har jag ingen aning om vilken vecka jag är i heller för min mens har varit otroligt oregelbunden hela hösten efter op av cellförändringarna :)

Men grattis alla!! :D

• Just1one
    Loviza skrev 2014-12-09 03:29:03 följande:

Äntligen ett Plus :) Vi har försökt i 1.5 år nu utan några framsteg med vårat första barn men nu äntligen blev det ett plus eller ja snarare 3 plus och en vecko indikator innan jag trodde på den, men den sa att jag va i veckan 4 i Fredags den 5/12. Har väldigt öma bröst, lite trött och fryser något enormt på kvällarna samt att jag har en molande "innan mensen värk" är allt detta normalt? Men annars mår jag väldigt bra:) Har fått tid på MVC den 22/12 allt är så spännande nu.

Bor i Lund och är 23år gammal.

Jag mår precis likadant! Plus att jag börjat må illa när jag inte hat ätit på ett tag.. Å en annan äter aldrig frukost före 8 (börjar jobbet 7 å äter där) men har nu börjat göra om mina morgonrutiner så att jag har lite äppelklyftor i en burk brevid sängen som jag äter innan jag går upp, för annars blir jag yr i bollen!

Jag ska ringa MVC i dag och boka tid :)
Svar på tråden Någon mer som precis plussat?