Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?

Tycker det kan vara sexigt med en tjej som sitter på huk och kissar men bättre är att se en tjej som är så nödig att hon är jättenära att kissa på sig. Hennes stepdans med korsade ben och kanske en hand mellan benen också, det är sjukt sexigt.

• Anonym (Man)
    Anonym (anna) skrev 2014-11-30 11:52:01 följande:

Handen mellan benen är ju en klassiker när en tjej är kissnödig, i alla fall för mig. Känns bättre då.

Haha, har det hänt att du varit så nödig att du kissat på dig också? Minspelet på en tjej som tappar kontrollen kan vara obetalbart, men det är sällan man får chansen att se det. ????
  • Anonym (Man)
    Anonym (anna) skrev 2014-12-02 11:15:31 följande:

Sedan kan jag ju säga att enda stället jag vill ha wetsex i är i duschen, aldrig någon annanstans. Sedan vill jag heller inte ha något kiss i munnen, jag vill att han ska kissa på mina bröst och resten av kroppen utom ansiktet.

Du skulle inte kunna tänka dig att kissa ner dig offentligt för en kille?
  • Anonym (Man)
    Anonym (anna) skrev 2014-12-02 11:22:28 följande:

Nej, aldrig. Det är för sjukt och jag skulle aldrig göra det för att behaga en man.

Kunde tro det. Men skulle du kunna agera panikkisdnödig offentligt för att behaga en man? Vore det lika sjukt?
  • Anonym (Man)
    Anonym (anna) skrev 2014-12-02 11:48:05 följande:

Det skulle jag nog kunna tänka mig att göra. Men inte för uppenbart, utan mer om man sitter på ett fik och alla andra gäster har fullt upp med att prata med varandra, då märks det inte så tydligt, och sen sitter man ju ner också.

Tänkte mig mer typ dansa stepdans med handen mellan benen i en toakö t.ex.
  • Anonym (Man)
    Anonym (anna) skrev 2014-12-02 14:49:49 följande:

Nej, då skulle ju folk tro att man är knäpp i huvudet!

Varför skulle de det? Det finns ju faktiskt kvinnor som agerar så.
  • Anonym (Man)
    Anonym (anna) skrev 2014-12-02 15:16:48 följande:

Jag har aldrig sett en tjej agera så, och då är jag tjej och har gått på många offentliga tjejtoaletter.

Jag har sett 2 i kvinnor agera så. Ursexigt!
Svar på tråden Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?