• efg

pco? många funderingar!

Hej! Jag och sambon förödande skaffa barn och därför slutade jag med p piller i somras (vet att det inte var så länge sedan) dock hade jag oregelbundna menstruationer sista året innan jag började med p piller och nu när jag slutat med p piller så fick jag direkt regelbundna cyklar, dock med mens redan 7 dagar efter äl. Hade både tydliga äl symptom samt positiv äl sticka.

Den här gången gick jag också äl symptom samma dag jag beräknade äl, även en liten rosa flytning, (29 oktober) dock inget helt positivt äl test.

Har efter det haft tydliga symtom, mått illa en vecka och började då testa med gravtest som var negativa.

Nu mår jag inte illa men symptomen den än kvarstår, och har blivit starkare. Här om dagen började de göra ännu ondare på vä sida av nedre delen av magen också. Äl stickorna visar fortfarande starkt men inte positivt.. Brösten är jätteömma!

Min syster har också fått veta att hon har en cysta som gjort hennes mens oregelbunden.

Jag har tid hos gyn om 1,5 vecka men vad tror ni?

• Svar på tråden pco? många funderingar!
  • efg

Ingen? Vet ju att många här på FL. Har pco så någon borde ju veta om det kan vara det?

• efg

Att mensen/ äl inte kommer trots att ja får symptom på Att jag haft iaf början på äl. Samt stegrande smärta på ena sidan livmodern.

• efg

Nej jag ber ingen här ställa diagnos på mig utan undrar helt enkelt bara om det Kan vara det. Jag kan nämligen bara läsa vad som står på andra sidor men tänkte att det var lättast att beskriva min situation för att se om någon kände igen sig och isf vad det kunde bero på. Vad mer för symptom menar du är vanliga vid pco?

• efg

Jag antar att ja får mer klarhet väl hos gyn och att om de skulle kräva behandling att ja får det direkt trots att de inte gått ett år. Men annars tycker jag att de mesta symptom passar in på mig. Hade ju såhär innan p piller också

Svar på tråden pco? många funderingar!