• habiti

varför är världen så tysta?

det enda man hör är hur synd det är om judar, muslimer och yazider.

• Svar på tråden varför är världen så tysta?
  • Jw83

Om du slutar gå på allt du ser på internet, börjar titta efter källkritik och slutar leta efter anledningar att tycka synd om dig själv så kanske du lyckas bättre med damerna.

Du trivs med att hoppa på alla som inte är som du. Det har jag sett i dina tidigare trådar. Du mobbar och sprider rykte om kvinnor, icke kristna och alla som lyckats bättre än dig själv.

Är du kristen så kan du väl iallafall öppna ditt hjärta och visa lite omtanke förståelse för andra. Det är väl det minsta som krävs av en kristen?

Och KÄLLKRITIK!

• Mentat
    Jw83 skrev 2014-11-24 05:58:51 följande:

Om du slutar gå på allt du ser på internet, börjar titta efter källkritik och slutar leta efter anledningar att tycka synd om dig själv så kanske du lyckas bättre med damerna.

Du trivs med att hoppa på alla som inte är som du. Det har jag sett i dina tidigare trådar. Du mobbar och sprider rykte om kvinnor, icke kristna och alla som lyckats bättre än dig själv.

Är du kristen så kan du väl iallafall öppna ditt hjärta och visa lite omtanke förståelse för andra. Det är väl det minsta som krävs av en kristen?

Och KÄLLKRITIK!

Nu har jag inte koll på vad TS har skrivit i andra trådar men det där känns som en allvarlig attack? Vad gäller religiös förföljelse i världen finns det bra information här hellre än på YouTube, där man hittar vad som helst:
    www.pewforum.org/2014/01/14/religious-hostilities-reach-six-year-high/
  • JECJ
    Mentat skrev 2014-11-24 07:20:52 följande:

Nu har jag inte koll på vad TS har skrivit i andra trådar men det där känns som en allvarlig attack? Vad gäller religiös förföljelse i världen finns det bra information här hellre än på YouTube, där man hittar vad som helst:

www.pewforum.org/2014/01/14/religious-hostilities-reach-six-year-high/

Ts har för vana att sprida grova kvinnoförnedrande åsikter och hat mot andra religiösa grupper.

Sedan är ts arg över att kvinnor vägrar ha sex med honom. För det har han förtjänat anser han. Det finns många många trådar startade av ts. Poängen är alltid den samma oavsett trådstart: kvinnor är dumma och borde ställa upp på att ha sex med ts bara för att han är en god kristen...
  • Rataxes
    JECJ skrev 2014-11-24 08:47:11 följande:

Ts har för vana att sprida grova kvinnoförnedrande åsikter och hat mot andra religiösa grupper.

Sedan är ts arg över att kvinnor vägrar ha sex med honom. För det har han förtjänat anser han. Det finns många många trådar startade av ts. Poängen är alltid den samma oavsett trådstart: kvinnor är dumma och borde ställa upp på att ha sex med ts bara för att han är en god kristen...

Aha. Är det den så kallade "Kukjihadisten" ?
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Mentat

OK. Det kändes väldigt OT för en tillfällig läsare då det faktiskt ligger en hel del i påståendet om kristna som mest utsatt religiös grupp men då förstår jag ditt svar litet bättre. Tack.

YouTube-länkar brukar jag inte titta på som argument i en diskussion, man kan hitta vad som helst där.
  • Svt
    Rataxes skrev 2014-11-24 08:59:38 följande:
    Aha. Är det den så kallade "Kukjihadisten" ?
    Skrattande Vad är det?
  • Svt
    De allra flesta som förföljs för sin religion är kristna
    80 procent av alla som utsätts för religiös diskriminering i dag är kristna.
    Cirka 200 miljoner kristna riskerar våldsamma förföljelser i 35 länder
    www.sea.nu/viewNavMenu.do

Kristna förföljs i 139 länder
    www.apg29.nu/index.php
  • Rataxes
    Svt skrev 2014-11-24 15:53:51 följande:
    Skrattande Vad är det?
    Det är en som då och då dyker upp och tjatar om sin kukstorlek och om att han inte kan tänka sig att vara med en tjej som haft flera killar innan honom, för då kommer de att tycka att hans balle inte räcker till...
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Svt
    Rataxes skrev 2014-11-24 18:30:26 följande:
    Det är en som då och då dyker upp och tjatar om sin kukstorlek och om att han inte kan tänka sig att vara med en tjej som haft flera killar innan honom, för då kommer de att tycka att hans balle inte räcker till...
    Kan du bjuda på ett inlägg eller nick?

Skrattande
  • Rataxes
    Svt skrev 2014-11-24 18:52:47 följande:
    Kan du bjuda på ett inlägg eller nick?

Skrattande
    Sök lite grann på kukstorlek i sex och samlevnadsdelen. Jag har nog inte sparat några av dessa trådar i favoriter.
  • habiti
    Jw83 skrev 2014-11-24 05:58:51 följande:

Och KÄLLKRITIK!

bevisa för mig att videon är falsk.

här kommer en till länk som visar att jag har rätt, från FN och Human Rights Watch.

www.svd.se/kultur/understrecket/fakta-om-varldens-mest-forfoljda-religion_3365802.svd
  • habiti

när har jag skrivit kvinnoförnedrande åsikter?
    när har jag jag skrivit hat mot andra religiösa grupper?
  • habiti

jag har aldrig skrivit att jag förtjännar sex och att jag är en god kristen och därför ska kvinnor ha sex med mig.

får dessa anklagelser emot mig ofta, tror det är samma person som gör olika nick, någon som har något emot mig, kan du lägga av med detta tack. och svara, du svarar aldrig, du bara forsätter med ditt skit.

att ge rättvis kritik mot kvinnor är inte hat.
Svar på tråden varför är världen så tysta?