Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!

Anonym (F) skrev 2014-11-26 14:33:26 följande:
    Dom är för bekväma för att ragga

Därutöver, vilket trams du sprider.
    Nej, de vet att raggande kvinnor skrämmer bort killar, och att de får skit om något händer. Och att de får skit även om något dåligt INTE händer. Vem fan vill ta initiativ till att ragga om man får titeln "spermahink" som tack?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (F) skrev 2014-11-26 14:59:09 följande:
    Nej dom behöver inte ragga eftersom det redan finns tillräckligt med folk som kliar dom på ryggen.
    Du förutsätter att kvinnor gillar att bli konstant raggade på. Väldigt dumt att förutsätta det. Väldigt, väldigt dumt.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Så är det) skrev 2014-11-26 15:09:20 följande:
    Ligger du med många olika tjejer? Isåfall är du toppen av isberget, och då är det bara o gratulera.
    Ja det gör jag, men jag är inte på toppen på något isberg. Min "hemlighet" är att jag behandlar kvinnor så som jag själv vill bli behandlad - som en jämnbördig människa värd respekt. No more, no less.
  • Dorian Ertymexx
    border1 skrev 2014-11-26 18:54:41 följande:
    Jag är tjej, och kan svara, utifrån det jag sett/läst av dig här, Dorian. 
    Du verkar vara en sympatisk och intelligent person. Din hjärna är väldigt sexig. Du verkar ha gott självförtroende och respekt för andra individer. Du har en förmåga att få vem som helst att känna sig speciell. Ditt skriftspråk tyder ännu mer på att du är en väldigt intelligent person och en person som många tycker om att prata med. 
    Du får människor att känna sig sedda, lyssnade på och viktiga.
    Tack border1, du smickrar mig. Skrattande
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Man) skrev 2014-11-26 17:44:14 följande:
    Kvinnor har det lättare - men det är mäns desperation som är felet.
    Nej, kvinnor har det inte lättare.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (fff) skrev 2014-11-26 20:57:41 följande:
    Jag är kvinna och ingen raggar på mig. Jag delar precis erfarenheterna som "Käckt" har.

Jag tycker fan det är läskigt med alla de bittra män som lever ut sin längtan med att sabla ner kvinnokönet och klistra epitet på dem. Som tur är finns det gott om andra män också, annars skulle man nog tappa hoppet. smile1.gif
    Nej nej, ni finns inte, det kryllar av heta hingstmän som gärna tröstnuppar er fem gånger per kväll... eller hur det nu var...
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (.) skrev 2014-11-26 21:08:09 följande:
    Men vad är det värt om man inte vill ha sex med första bästa desperata snubbe med kåtslag?
    Anledningen till att det ser ut som det gör är ju för att männen har större sexdrift. Vi vill överlag helt enkelt inte ha det ni levererar, så ofta och med så många som ni vill.
    Njae. Män har inte alls högre sexdrift. Däremot säger normen att vi BORDE ha det, och många agerar därefter.
  • Dorian Ertymexx
    guchi skrev 2014-11-26 21:09:37 följande:
    Aha, menar du att det här är hur avundsjukan yttrar sig bland er hannar ?
    Jag måste ta någonting lugnande...
    Hur menar du?
  • Dorian Ertymexx
    guchi skrev 2014-11-26 21:14:02 följande:
    Att bitterheten över att inte "få till det med en fin brud" och insinuera att kvinnan är ett luder egentligen är avund vilket de gärna inte uttrycker direkt mot andra hannar som konkurrerar om "henne".
    Jag tror det, ja. Som i en gammal Arne Anka-strip - det är tjejen som säger "nej tack" som kallas hora rakt av. Den logiken är ju magisk va... "du är en hora för du vill INTE ha sex med vem som helst!!!"
  • Dorian Ertymexx
    guchi skrev 2014-11-26 21:22:28 följande:
    Ja det är inte ofta jag har sett män bråka om ett potentiellt ligg, men det kanske förekommer det med. Partner är en annan sak.
    Har just inte sett några krogbråk, trodde de oftast handlade om något ragg?
Svar på tråden Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!