• guchi

Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!

Paulina P P skrev 2014-11-25 14:25:10 följande:
    Du skrev "Är du ett troll eller menar du allvar " Varför skulle hen inte mena allvar?
    HON fick frågan.
  • guchi
    Paulina P P skrev 2014-11-25 14:53:36 följande:
    OK. Jag visste inte att "Ogenomtänkt" var en kvinna.
    Vad vill du prata om ?
  • guchi
    Ogenomtänkt skrev 2014-11-25 15:03:33 följande:
    Jag förstår inte riktigt varför du tror att jag är ett troll...? Vad baserar du det på? Jag är kvinna runt 40 med man och två barn. Vad nu det har med saken att göra.

Jag tycker det jag tycker om TS inlägg, och tror faktiskt inte att han letar alldagliga kvinnor i sin egen ålder. De är nämligen inte omsvärmade på det vis han påstår. Unga snygga tjejer kanske, men de är en ganska liten grupp i samhället.
    Gillar ditt tonläge.
  • guchi
    "för de flesta av oss krävs att vi engagerar och anstränger oss övermänskligt mycket för att ens ha en chans att bli god vän med en kvinna"
  • guchi
    P30 skrev 2014-11-25 23:51:41 följande:
    Men toppen. Så vilka boktips kommer du med då för att hantera de här frågorna? Något som du läst då alltså...
    Jag kan tänka mig att om man vill begripa något område så behöver man både information som närmare erfarenhet för att det ska kunna anses som kunskap. Så har iaf. jag uppfattat det, att man inte endast kan utgå från vare sig hypotes eller teori.
  • guchi
    Dorian Ertymexx skrev 2014-11-26 15:00:43 följande:
    Du förutsätter att kvinnor gillar att bli konstant raggade på. Väldigt dumt att förutsätta det. Väldigt, väldigt dumt.
    Jag vill inte bli raggad på så där har du 1 poäng.
  • guchi
    Dorian Ertymexx skrev 2014-11-26 21:02:01 följande:
    Nej nej, ni finns inte, det kryllar av heta hingstmän som gärna tröstnuppar er fem gånger per kväll... eller hur det nu var...
    Aha, menar du att det här är hur avundsjukan yttrar sig bland er hannar ?
    Jag måste ta någonting lugnande...
  • guchi
    Dorian Ertymexx skrev 2014-11-26 21:11:33 följande:
    Hur menar du?
    Att bitterheten över att inte "få till det med en fin brud" och insinuera att kvinnan är ett luder egentligen är avund vilket de gärna inte uttrycker direkt mot andra hannar som konkurrerar om "henne".
  • guchi
    Dorian Ertymexx skrev 2014-11-26 21:17:52 följande:
    Jag tror det, ja. Som i en gammal Arne Anka-strip - det är tjejen som säger "nej tack" som kallas hora rakt av. Den logiken är ju magisk va... "du är en hora för du vill INTE ha sex med vem som helst!!!"
    Ja det är inte ofta jag har sett män bråka om ett potentiellt ligg, men det kanske förekommer det med. Partner är en annan sak.
  • guchi
    Dorian Ertymexx skrev 2014-11-26 21:27:30 följande:
    Har just inte sett några krogbråk, trodde de oftast handlade om något ragg?
    Men om man tänker HA exv. där kan det gå vilt till. Där "äger" han HENNE och fan att andra med mindre status kommer ens i närheten. "JAG tar henne"
  • guchi
    Dorian Ertymexx skrev 2014-11-26 21:32:09 följande:
    Va?
    Hells Angels
Svar på tråden Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!