Inlägg från: Anonym (Tillräckligt söt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tillräckligt söt)

Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!

Anonym (DF) skrev 2014-11-23 17:47:27 följande:
    Det ska mycket till för att en tjej ska vara ensam. Typ att hon är överjävligt fet / dum eller har någon sjukdom.
    Okej, o du vise varför är jag ensam då? Jag väger ca 50 kg och är 164 cm. gick ut Natur med C i genomsnittsbetyg och är fullt frisk så vitt jag vet (jag kanske har en cancertumör någonstans just nu men som jag inte vet om). Så varför är jag ensam?
    Anonym (DF) skrev 2014-11-23 17:53:27 följande:

Tjejer mellan 15-25 blir ju konstant överlöst med raggningsförsök och diverse fjäskande. När de blir äldre tappar de en stor del av attraktionen. Men i den åldern är det ocianer av skillnad mellan hur lätt det är mellan könen.

Men vart är alla som skulle ragga på mig? Har de gått vilse? Jag ligger ju inom det spannet.
    Anonym (DF) skrev 2014-11-23 17:54:18 följande:
    Finns väl otala undersökningar som stöjder detta. Att folk attraheras av upptagna. Tänker inte länka.
    Då tänker jag inte ta till mig dina påståenden som fakta heller, eftersom du inte kan backa upp dem med fakta.
    Anonym (DF) skrev 2014-11-23 17:57:41 följande:
    Jag vet inte vad det är för fel på dig. Jag påstår endast att tjejer inte behöver ansträga sig lika mycket. C i snittbetyg? Det var ju kasst.
    Men du sa ju att tjejer inte är ensamma om de inte är asfeta, korkade eller sjuka. Så varför är jag ensam? Annars faller ju liksom din teori. 

Jag sa aldrig att C var bra, men det är medel så jag använde det för att bevisa att jag inte är dummare än någon annan. Jag är medel intelligent. 
    Anonym (DF) skrev 2014-11-23 18:01:15 följande:
    Gör en användare på kamrat.se eller bodycontact så har du ett givande urval inom några minuter. Sen kanske du blir våldtagen av någon också men det är ditt problem.
    Men de vill bara ha sex, vilket jag visserligen sa att jag ville ha så du löste mitt sexproblem. Men jag är fortfarande ensam. Och de kunde ju inte tjejer vara sa du/ni.
    Anonym (DF) skrev 2014-11-23 18:05:41 följande:
    Du är också särskrivare. Du kan ju bara tillämpa din teori ur ett vidare perspektiv. Inte på bara varför just du inte blir raggad på när alla andra (99,9 %) knappt behöver anstränga sig för att hitta en kille.
    Jag är dyslektiker tror du det är varför jag är ensam? Jag tillämpar inte min teori med bara mig. Men jag känner X antal kvinnor som befinner sig i exakt samma sits som jag gör. Så jag tillämpar min teori på alla kvinnor som inte befinner sig i den situationen  som du har fått för dig att alla kvinnor befinner sig i Och det är ganska många.
    Anonym (DF) skrev 2014-11-23 18:09:40 följande:
    Jag snackar om båda delar. Och sex är extremt enkelt att få som tjej.
    Okej, men varför sa du inte det från början? Ja, tjejer har lättare än män att få sex (särskilt de snygga men det gäller båda könen) det säger jag inte emot dig på. Men jag hävdar fortfarande att när det kommer till att finna kärlek är det precis lika svårt för båda könen att finna en partner. Och det är förövrigt inte kul att hela tiden bli sedd som ett sexobjekt (har jag hört).
    Anonym (DF) skrev 2014-11-23 18:16:20 följande:
    De är för kräsna. De letar efter en perfekt rik man de aldrig kommer finna eftersom han redan har 20 andra tjejer efter sig. Sen slutar det med att de endast har sex med honom.
    Öh nej, eftersom jag känner en stor del av dessa kvinnor så vet jag att de inte gör det. De letar efter en normal trevlig människa men de blir ändå alltid ensamma.
    Anonym (DF) skrev 2014-11-23 18:24:18 följande:
    Jag köper inte att de har problem på samma sätt. Jag är övertygad av att de har för höga krav eller siktar på upptagna killar. Sen om man vistas i miljöer där killar inte raggar ja då blir det problem om man är tjej och passiv.
    Där är problemet! Precis just där! Du köper inte för att du är för upptagen med att tycka synd om dig själv, för att det bara är du och dina gelikar som lider av ensamhet. Du har blivit så bild av ditt lidande att du inte kan se när jag presenterar fakta för dig. Dessa kvinnor är ensamma, det är helt vanliga kvinnor och allt de letar efter är vanliga män. Men du ser inte det för det kan inte var så att någon annan än du mår dåligt. Nu vet jag att du kommer läsa det här som fan läser bibeln och därför inte fatta det som jag skriver, för du vill inte. 
    Anonym (DF) skrev 2014-11-23 18:24:18 följande:
    Jag köper inte att de har problem på samma sätt. Jag är övertygad av att de har för höga krav eller siktar på upptagna killar. Sen om man vistas i miljöer där killar inte raggar ja då blir det problem om man är tjej och passiv.
    Där är problemet! Precis just där! Du köper inte för att du är för upptagen med att tycka synd om dig själv, för att det bara är du och dina gelikar som lider av ensamhet. Du har blivit så bild av ditt lidande att du inte kan se när jag presenterar fakta för dig. Dessa kvinnor är ensamma, det är helt vanliga kvinnor och allt de letar efter är vanliga män. Men du ser inte det för det kan inte var så att någon annan än du mår dåligt. Nu vet jag att du kommer läsa det här som fan läser bibeln och därför inte fatta det som jag skriver, för du vill inte. 

Jag vet inte varför det blev en dubbelpost dock.

Johan75 skrev 2014-11-23 18:34:40 följande:
    Tror du att dessa vanliga kvinnor skulle vilja vara tillsammans med Anonym (DF)?
    Eftersom jag bara har sett en sida av DF och denna sidan är väldigt bitter samt hatisk mot kvinnor, och jag skrev att de sökte helt vanliga normala killar så skulle jag i nuläget säga nej. Men om DF jobbade bort sin bitterhet samt sitt kvinnohat så ser jag ingen anledning till att de inte skulle vilja det. Nu har jag som sagt bara sett en sida av DF så det är möjligt att han har sidor som jag inte känner till men jag har för mig att han beskrev sig som en helt vanlig kille någonstans i tråden, så jag utgår från att han är det.
    Kriya skrev 2014-11-23 18:45:08 följande:
    Märkligt att du å ena sidan tycker så illa om kvinnor att du åsätter alla kvinnor samma egenskaper - och å andra sidan inte förstår varför de inte gillar dig. Matematiken borde inte vara så svår ...
    Strunta i det, är det bara jag som tycker det är konstigt att han överhuvudtaget vill ha en kvinna. Jag menar han verkar hata dem ganska bra så varför vill han ha en? Vad ska han med henne till? Och säger han sex så går han i mot sig själv eftersom han för inte så länge sedan gnällde över att kvinnor bara ville ha sex.Tungan ute
    Johan75 skrev 2014-11-23 18:45:35 följande:
    Ja, jag misstänker att du har rätt och även därmed identifierat det största problemet för vissa av skribenterna i tråden. 
    Jag misstänker det också. Problemet är väll egentligen att det blir en negativ spiral, ju mer de hatar desto mer blir de nobbade och då hatar de ännu mer.  
    mikipiki skrev 2014-11-23 20:01:32 följande:

Så bitter 'anonym (DF)'. Jag har själv levt ensam i många år samt haft flera väninnor som gjort detsamma, medan männen i våra liv gått från den ena tjejen till den andra. Så jag grundar mitt uttalande på erfarenhet.

Din erfarenhet spelar ingen roll i DF:s värld (tro mig jag har försökt nå fram jag med). Han kommer avfärda dig med att ni minsann hade för höga krav o.s.v. o.s.v. 
    Smecker skrev 2014-11-23 20:10:27 följande:
    Det KAN ju också bero på att hon/hen/de/ni inte tar den i tvåan. Det gäller ju att vara realistisk här.
    Ja, jävlar. Det har jag inte ens tänkt på, men så måste det vara! Varför har ingen sagt det innan? Efter denna insikt så kommer hela mitt liv att ändras.
    Smecker skrev 2014-11-23 20:20:57 följande:
    Jag VET! Funderar på att skriva en bok om det. En väldigt tunn bok. Okej, en pamflett då.
    Gör det! Du kommer att bli större än Jesus, jag lovar!
Svar på tråden Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!