Inlägg från: Anonym (DF) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DF)

Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!

Anonym (Kille) skrev 2014-11-23 14:24:11 följande:
    Vilken diskussion? Eller snarare, vilken ny diskussion? Finns inget som sägs här som inte sagts 100 ggr tidigare i andra liknande trådar.
    Lämna tråden om du inte har något vettigt att tillföra.
  • Anonym (DF)
    Anonym (Tillräckligt söt) skrev 2014-11-23 15:19:05 följande:
    Jag vet MÅNGA, och den som förvårar mig mest är en tjej som är det snällaste och underbaraste som jag någonsin har träffat. Hon är helt fantastisk och har varit singel länge.
    Hur länge är länge för en kvinna? Tre månader?
  • Anonym (DF)
    Anonym (Tillräckligt söt) skrev 2014-11-23 15:54:42 följande:
    Precis! EN SNYGG KVINNA! 
    Men alla kvinnor är inte snygga. De flesta är normala/medelmåttiga eller fula. Alltså gäller din beskrivning alla snygga kvinnor som utgör max (och då menar jag absolut max förmodligen utgör de en mindre del) en tredjedel av alla kvinnor. Vi andra har inte lika lätt. Alltså borde du ist skriva ni snygga kvinnor vet inte hur lätt ni har det"
    Nu är det inte så att medelmåttliga tjejer har svårt att hitta killar. Många fula lyckas också.
  • Anonym (DF)
    smulpaj01 skrev 2014-11-23 16:41:27 följande:

Snygga kvinnor (som jag själv räknas som) har det möjligen lättare att få sex, men MKT svårare att få förhållande!

De flesta män vill ligga med snygga tjejer, men när det blir så tydligt att det är det enda dom vill så låter jag hellre bli!

Haha skitsnack! Du kanske får svårt att få ett förhållande om du är dum. Men knappast för att du är snygg. Löjligaste jag hört.
  • Anonym (DF)
    smulpaj01 skrev 2014-11-23 16:51:27 följande:
    Läs vad jag skrev igen och FÖRSÖK att förstå, annars kan vi nog diskutera vem av oss som är dum
    Vad har jag misstolkat då fröken.
  • Anonym (DF)
    Anonym (Tillräckligt söt) skrev 2014-11-23 17:19:43 följande:
    Men hur funkar det? Återigen det finns inte så mycket fler killar än tjejer att alla tjejer kan ha en pojkvän samtidigt som alla killar kan ha svårt att hitta tjejer. I så fall så måste det vara en klick med killar som har alla tjejer som flickvänner samtidigt. Och då tycker jag helt ärligt att du ska vara förbannad på dem istället.
    Så är det inte alls. Det finns nämnligen ett överskott på killar får 0-70år. Därav blir några utan.
  • Anonym (DF)

Fattar inte hur folk orkar argumentera mot när de vet att de har fel. Tjejer har och har alltid haft det enklare.

• Anonym (DF)
    Anonym (Tillräckligt söt) skrev 2014-11-23 17:43:10 följande:
    Precis NÅGRA! Några blir utan. Men på Ts låter det som att MINST hälften av alla män skulle vara utan och den matten går inte ihop.

Notera gärna att jag skrev "det finns inte så många fler killar än tjejer", för jag vet nämligen att det finns fler män än kvinnor.
    De som inte har förhållanden kompenserar ju detta med att ligga runt hos män med förhållanden. Kvinnor har fler korta förhållanden och fler sexpartners än genomsnitsmannen. De är ca 15 % av männen som drar upp statistiken för männen.
  • Anonym (DF)
    Anonym (Tillräckligt söt) skrev 2014-11-23 17:45:33 följande:
    Ja, killar har det lite svårare än tjejer men inte så övermänskligt svårt som ts framställer det.  Det är många tjejer som också är utan både kärlek och sex, ni har inte patent på lidande.
    Det ska mycket till för att en tjej ska vara ensam. Typ att hon är överjävligt fet / dum eller har någon sjukdom.
  • Anonym (DF)

Tjejer mellan 15-25 blir ju konstant överlöst med raggningsförsök och diverse fjäskande. När de blir äldre tappar de en stor del av attraktionen. Men i den åldern är det ocianer av skillnad mellan hur lätt det är mellan könen.

Svar på tråden Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!