Anonym (Kiv (kille 50)) skrev 2024-12-17 00:50:30 följande:
Vi män måste vara bra förebilder. Det finns för få gentleman. Även som fader förebilder. Min son hade en kompis med sig ifrån skolan. Han kunde inte cykla. För ingen hade visa han. När jag sa du kan ta min son urväxta cykel. Blev han glad. Men det var punktering på cykeln. Då får man vända på cykeln och laga den sa jag. När det var klart säger grabben jag vill också ha en pappa som gör saker med mig.
Vi gör för lite med barnen och dom behöver lära sig mycket. Både hur man behandlar äldre och saker att lära sig.
När de blir äldre så får ni gärna lära dem lite om kvinnor, romantik och relationer också och om hur kvinnor fungerar. Orealistisk och kvinnofientlig porr är ingen bra källa till lärdom precis.
Märks om inte annat härinne bland alla störda jävlar som ska äckla sig med sina sjuka, porrskadade ideal. Synd att dessa socialt förståndshandikappade incels tycks så ovilliga att lära sig i vuxen ålder. Det är därför som föräldrar bör prata om sånt med sina barn redan i tonåren, även om det kan kännas som ett obekvämt ämne att ta upp.