Inlägg från: Ogenomtänkt |Visa alla inlägg
  • Ogenomtänkt

Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!

Herrejlsses vad tröttsamma dessa trådar är!

När ska su och dina gnäll -kompisar inse att Sverige består av individer. Inte en massa kön som går omkring? Det finns inga sådana generella slutsatser att dra!

När ska ni inse att befolkningen inte är 18-30? Du resonerar som att inte 2/3av Sveriges befolkning inte är äldre än så.

Tror du att 55-åriga kvinnor har drösar av män efter sig?

När ska ni inse att den vanligaste orsaken till att fler män känner sig ensamma är att de saknar nära vänner och god kontakt med familjemedlemmar, inte för att de inte fick knulla runt när de var 25.

• Ogenomtänkt

"Realist" är alltså snart 40? Och ör fortfarande motvillig singel?

Av detta drar "realist" slutsatsen att det är "kvinnor"som grupps fel...?

Nu undrar jag om "realist" intresserar sig för kvinnor i sin egen ålder, eller om det är (snygga) 25-35- åringar som är så omsvärmade och som inte vill ha honom...?

Folk träffas i alla åldrar och de flesta jag känner är par med någon relativt jämnårig. Alla möjliga sorters män och kvinnor träffas och bildar parförhållanden. Livet är inte "body contact" eller paradise hotel.

Du verkar oerhört omogen och osympatisk. Kan det var därför du inte får "sexiga Anna, 25år"?

• Ogenomtänkt

Jag förstår inte riktigt varför du tror att jag är ett troll...? Vad baserar du det på? Jag är kvinna runt 40 med man och två barn. Vad nu det har med saken att göra.

Jag tycker det jag tycker om TS inlägg, och tror faktiskt inte att han letar alldagliga kvinnor i sin egen ålder. De är nämligen inte omsvärmade på det vis han påstår. Unga snygga tjejer kanske, men de är en ganska liten grupp i samhället.

Svar på tråden Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!