• Thyla

Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!

Anonym (Realist) skrev 2014-11-24 17:59:20 följande:
    Inte ens om de skulle experimentera med att sätta ut ett fejk-foto på en snygg man tror jag "han" skulle få några mejl i inboxen. Kanske på sin höjd 1 eller 2. Experimentet jag gjorde var att jag satte ut en retuscherad bild på en känd kvinna från USA, för att jag inte skulle bli anklagad för att ha använt någon annans foto. Jag hann vara medlem på sajten i ungefär 5 minuter när jag hade dryga 100 mail i inboxen. Allt från seriösa och vänliga förslag och kommentarer till "Hej, vill du knulla?", "Kåt ikväll?" och "Har du cam"? osv. Jag fick genast en inblick i hur jävla jobbigt det måste vara att vara kvinna och snygg. Samtidigt blev jag ganska förbannad eftersom jag varit reggad på dejtingsajter som mig själv och inte fått ett enda mail.
    kallar du "hej vill du knulla, kåt ikväll, har du cam"? för vänliga kommentarer? Varför ser du inte till att klä ut dig till kvinna och träffar en av dem med de "vänliga kommentarerna" och listar ut om de är så vänliga eller enbart tänker på sitt knullbehov?
    Men antar du enbart tänker på sex och om en man erbjuder en kvinna sex oavsett hur han ser ut eller är,, eller beter sig så ska hon självklart tacka ja för att det är en möjligthet, - antar du tänker så?
  • Thyla
    Dorian Ertymexx skrev 2014-11-25 06:49:26 följande:
    Verkar finnas ett gäng som gärna vill se att det är så. Att kvinnor ska vara "kåt glad och tacksam" - utom när de vill ha seriös relation förstås, då vill de ha en oskuld. Kräks
    Ja, det verkar ju så och uppenbarligen, träffade jag en öm punkt i tråden.
    Anonym (Realist) skrev 2014-11-25 06:35:26 följande:
    Antingen har du tittat för djupt i flaskan, eller så är du bra morgonyr, som ovanstående skribent skrev, Läs innantill och öva läsförståelse!
    Morgonstund har guld i mun heter det ;)

Desut- är det något ironiskt att du inte tycker kvinnor ska gnälla men själv gnäller du i trådstart hur jobbigt det är att vara ensam och gör nån slags rationalizing på det ist för att förändra sådant du inte är nöjd med.

Svar på tråden Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!