Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!
Vill man dessutom ha en vettig kille med något innanför pannbenet är det nästan omöjligt.
Kram...eller nåt. //Anton
Jag är lite kluven i denna frågan, jag tror det handlar om attityd, om din egen vilja att "stå ut lite" ....att söka en partner medvetet, eller, det låter kanske konstigt....omedvetet, vad jag menar är, att vissa - både kvinnor och män - får inviter därför att dom söker inviter, andra får ingen respons, därför att dom sänder ut signaler till sin omgivning att: "Jag är inte intresserad av något intimt umgänge" (glöm nätdejting så länge, nu pratar vi fysisk "kontakt" ) och skickar du ut den sortens signal....så får du ingen invit heller.
Anledningen till att du skickar ut signalen enligt ovan kan ju va mer än en, du kanske har en partner, du kanske har uselt självförtroende, du kanske mår skit för tillfället osv osv, och vad fan menar jag då med detta !!!
JO...att det är, som alltid, mycket upp till dig själv, jag för egen del syns ganska väl, folk lägger märke till mig, både Damer och män, jag har riktigt bra självförtroende, jag går rak i ryggen (viktigare än många tror, titta på folk med hopsjunkna axlar !!! ) är vältränad, klär mig lite annorlunda. Folk ser mig, därför att jag vil att dom skall se mig, jag gillar att folk tittar till, givetvis är det extra trevligt när jag får uppskattande blickar av Damerna men jag tycker det är för jädra "roligt" när även män/killar tittar till, ofta när dom tror att jag inte märker det. Och jag är 50+
Och med det sagt så anser jag att kvinnor möjligen har det lite lättare än män, jag har inga vetenskapliga belägg här, men möjligen att kvinnor har det lite lättare därför att normen "säger" att det är okej att en man beter sig som mig, men en kvinna som gör på motsvarande sätt ses möjligen som mer svårfångad och det är procentuellt mindre andel kvinnor än män som "står ut lite" och därför blir det lättare för en kvinna att håva in en man än tvärtom.
Helvete vad rörigt det blev, jag hänger knappt med i mitt eget resonemang, skulle inte förvåna mig att jag säger mot mig själv någonstans mitt i, men jag vill gärna tro att det finns en och annan intelligent mänska som faktiskt fattar vad jag menar.
HA EN FÖR JÄVLA SKÖN DAG, ALLIHOPA. I morrn är det fredag.
Kram //Anton