Inlägg från: smulpaj01 |Visa alla inlägg
  • smulpaj01

Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!

Snygga kvinnor (som jag själv räknas som) har det möjligen lättare att få sex, men MKT svårare att få förhållande!

De flesta män vill ligga med snygga tjejer, men när det blir så tydligt att det är det enda dom vill så låter jag hellre bli!

• smulpaj01
    Anonym (DF) skrev 2014-11-23 16:43:02 följande:

Haha skitsnack! Du kanske får svårt att få ett förhållande om du är dum. Men knappast för att du är snygg. Löjligaste jag hört.

Läs vad jag skrev igen och FÖRSÖK att förstå, annars kan vi nog diskutera vem av oss som är dum
  • smulpaj01
    Anonym (Realist) skrev 2014-11-23 17:38:24 följande:

Jag ska vara blodigt ärlig mot dig (om du kan ta det). Om det är du på bilden tycker jag att du är en liten bit över medel när det kommer till snygghet - och det är inte menat som en provokation eller att vara nedlåtande, utan bara min krasst objektiva bedömning. Men jag gillar din inställning. Man ska inte ha sex med andra "bara för att".

Ha ha....det är Jennifer Lopez på bilden
  • smulpaj01
    Anonym (DF) skrev 2014-11-23 17:53:27 följande:

Tjejer mellan 15-25 blir ju konstant överlöst med raggningsförsök och diverse fjäskande. När de blir äldre tappar de en stor del av attraktionen. Men i den åldern är det ocianer av skillnad mellan hur lätt det är mellan könen.

Håller verkligen INTE med!

Mest uppraggad har jag blivit mellan 25-35, milsvid skillnad!
Svar på tråden Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!