Inlägg från: Anonym (Så är det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Så är det)

Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!

Anonym (bzzt) skrev 2014-11-23 12:46:24 följande:
    Gäller förstås inte fula kvinnor. Men snygga kvinnor behöver sällan anstränga sig för att få uppmärksamhet av män. Män däremot måste precis som TS säger inte bara se bra ut, utan även ha en viss status i samhället, en bra umgängeskrets och så vidare för att öka chanserna att träffa en brud.
    Japp, det här satte pricken över i-et på TS.
    Det gäller snygga kvinnor, och jag tycker det är skamligt när alla snygga kvinnor där ute klagar på hur dom har det. De VET att de är skitsnygga, men ändå sätter de offerkoftan på sig. Tragiskt är vad det är
  • Anonym (Så är det)
    Dorian Ertymexx skrev 2014-11-26 05:55:04 följande:
    Nej det har de inte. Och hade du snackat med tjejer istället för att gnälla över dem hade du vetat det också.
    Jo, jag har nog fler tjejkompisar här än vad någon på forumet kan skryta med. Och alla talar sitt tydliga språk. De kan när de vill få sex, oavsett vilken livssituation de befinner sig i, men det kan inte deras killkompisar, och inte mina killkompisar heller.
    Så där har du sanningen. Tjejer får mycket lättare sex än killar, vare sig du vill det eller inte. Ledsen att behöva göra dig besviken.
  • Anonym (Så är det)
    Anonym (Käckt) skrev 2014-11-26 12:56:00 följande:
    Vilka killar är det de har sex med då när killar nu inte kan få till det?
    Det är den lilla toppen på isberget av killarna som ligger med nästan alla tjejer. Så är det
  • Anonym (Så är det)
    Anonym (Käckt) skrev 2014-11-26 13:49:46 följande:
    Vad har de som inte du har?

Och säg inte att de är farliga och kriminella och att tjejer dras till såna för det är inte sant. Jag har aldrig dragits till såna, inga av mina tjejkompisar har det och ingen av de kvinnor jag känner via föreningsliv och annat. Kvalificerat skitsnack är det. Ja, VISSA tjejer dras till såna män precis som VISSA killar dras till puckade tjejer för att det får dem att känna sig viktiga.
    Va? vem har nämnt kriminella eller tuffingar?
    Vi är bara helt vanliga killar o tjejer, som får ligga lite extra mycket eftersom vi råkar ha fördelarna att se bra ut. Inget konstigt med det som sagt, det är så det ser ut idag
  • Anonym (Så är det)
    Dorian Ertymexx skrev 2014-11-26 14:26:02 följande:
    Wow, jag trodde verkligen inte jag var en toppen på isberget-kille... där ser man!!
    Ligger du med många olika tjejer? Isåfall är du toppen av isberget, och då är det bara o gratulera.
Svar på tråden Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!