Inlägg från: Karimag |Visa alla inlägg
  • Karimag

BF Augusti 2015 Göteborg

Hej! Hoppar också in här. Jag är 31 år, bor med min man i Majorna och vi väntar vårt första barn med BF 1:a augusti. Har hittills haft en helt ok graviditet men varit rätt illamående. Jag har även fått äta levaxin då blodproverna visade att jag har en underaktiv sköldkörtel.

Gjorde ett tidigt ultraljud den 9:e januari, riktig njutning att se det där lilla där inne och hur det rörde armar och ben. Just nu längtar jag något enormt till den 2:e mars då vi ska göra RUL.

• Karimag

Hej! 

Vet inte om det är så mycket aktivitet här inne nu men jag försöker ändå. Är det någon av er som ska gå på magplaskets vattenträning i Maj? Då jag har hört att det är så populärt gick jag in och bokade en plats för några veckor sen. Hade varit skoj om någon här även ska vara med där. Blir du nyfiken kan du läsa mer på deras hemsida magplasket.se 

• Karimag

Skulle göra RUL idag men blev magsjuk igår och fick boka om. På grund av trötthet och hormoner bröt jag helt ihop igår när jag insåg att jag var tvungen att boka av men idag har jag fått en ny tid på tisdag nästa vecka och det känns nu helt ok att vänta.

Vilken pers föresten att bli magsjuk, hua. Mår tack och lov väldigt mycket bättre idag och hoppas att knodden i magen inte påverkats allt för mycket av mitt hälsotillstånd. 

Hur gör vi med Facebookgruppen? Finns det en redan eller är det någon som vill ta tag och skapa en?

• Karimag

Äntligen så kom vi iväg på vårt rutinultraljud igår och såg en livlig liten krabat som sparkade runt där inne. BF blev framflyttat till den 7/8 vilket innebär att jag nu är i vecka 18+4 och inte i 19+3 som jag tidigare trott, lite trist men i det stora hela inte så viktigt. Hur går det för er andra?

Svar på tråden BF Augusti 2015 Göteborg