Inlägg från: laolao |Visa alla inlägg
  • laolao

BF Augusti 2015 Göteborg

Hejsan Göteborgare!!
    Här har du en som plussade idag och också väntar sitt andra barn i Augusti 2015, så lycklig!!! Vet ej när ännu men troligen mitten på augisti )) Wiiie!! Kul att fölas åt )

• laolao

Sserena86, va roligt att du också hänger på!! Jag hoppas det går vägen för dig denna gången iallafall, förstår din oro...

Är själv 25 år och väntar andra barnet, bor också precis utanför, 5-10 min från gbg

• laolao

Jaa men absolut Jag är nog mer nojjig faktiskt, för man tänker att "inte har man väl tur att det går"smärtfritt" två gånger. Men jag väljer ändå att försöka vara positiv! 
     Testade 2  billga teststickor igår, svaga/medelstarka streck, sedan ett clerablue som också sa 2-3 veckor, så det blir rätt lika för oss troligen: Sserena86 -)

Hur mår du annars?? Vilka känningar har ni? Puuuha mig, har redan börjat känna trötthet och liiiite aningar till illamående ibland, mol/växtvärk och mooody som s*tan Hoppas innerligt på en grav utan massa illamående, då har jag hellre foglossningar och allt annat( som inte är kul visserligen) men med illamåpende kan man ju inte fungera ivardagen ens... hade det ungefär mellan V 6-11 förra gången så hoppas det absolut inte är mer eller värre denna gång... de säger ju att de blir värre för var gång....

• laolao

Ja förstår att du blir orolig! Jag känner också av dendet med svårt att få luft lätt anfådd.... Förra grav så hade jag endast ömma bröst och pytte molvärk... Så ja harhade gått och väntat på ömma bröst iaf. Det skiljer sig från gång till gång som tur är så man får ha lite hopp pga av det iaf :)

• laolao

Hur går det för er, hur mår ni?? Mår sååå illa gör ni med det? är sjukskriven oich så illamående, så det till att ligga still mycket och äta pytte lite och ofta... ska på inkrivning 5e januari, känns också som en evighet dit!

• laolao

Jaa, hoppas det går över snart.. Har ni tagit digitaltester så ni vet hur långt gågna ni är eller går ni efter sista mens?

Kul att du hänger på Julle86 hoppas du slipoer illamående denna gång då ?

Sserena86, flrsök vara positiv även om det är svårt.... Förstår att det blir jobbigt med ditt bagage ???? men nu håller vi tummarna för att detta är din tur!!

Ps ursäkta mina kobstign stavningar. Min mobil lever sitt eget liv och kan inte ändra ibland ????

• laolao

Vafan nu la den till massa frågetecken, vad är detta hahaha

• laolao

Va roligt att denna grupp växer så!! Grattis till alla er som plussar

Julle86, vilket mysigt sätt att berätta på!! 

Är troligen i v 8 ( 7+1) BF

Inda, Jag har oxå en dotter som är född 2011,  skall blir spännande att se hur hon reagerar Hoppas på att det blir ett lagomt mellanrum med lite mer än 4 år emellan

Ni med syskon, hur/när berättar ni för syskonen? Vill inte att hela dagis skall veta ännu, så väntar lite :P

• laolao

Hej alla preggos!!! SJälv har jag inte mått bra... illamående och så sjuuukt trött hela tiden så knappt orkat surfa(haha) men vart hos barnmorskan idag så det känns braa!! Hur mår ni???

• laolao

Erinne! Jag känner med dig, denna trötthet :( Och som sagt det är nog värre när man har en sen innan, bli liksom inte mycket tid för vila... det blev inget ultraljud tyvärr, de är så snåla med sånt nu för tiden... så får snällt vänta till v. 19 eller något. Har du själv fått kolla??

• laolao

Erienne - ååh va spännande, längtar också tills vi fpr RUL tid, men är bara i v 11 snart 12 så det blir kanske på nästa besök om 1 vecka jag vill absolut kolla, är så nyfiken. Då detta blir andra och troligen sista så känns det kul att ceta vad det blir ska du kolla??

Svar på tråden BF Augusti 2015 Göteborg