Inlägg från: Sweet Angels |Visa alla inlägg
  • Sweet Angels

BF Augusti 2015 Göteborg

Hej hej!

Bor lite utanför Göteborg men hoppar in här ändå????

Väntar 3:de barnet, men dock bara andra graviditeten - tvillingar förra gången! Allt känns väääldigt nytt, mina tvillingtjejer är födda 2002 och börjar således 7:an (jisses!!!) ungefär när nytillskottet beräknas komma, BF 13:de augusti. Det blir en riktig liten sladdis???? Det är oxå min sambo's första barn, även om han räknar tjejerna som sina efter dessa år, så är det hans första graviditet förlossning osv. Även väldigt nytt att vänta "endast" en bebis hihi OCH förra gången gjorde jag det helt själv från ca v 14, har varit helt ensam med mina tvillingar så att vara TVÅ nu är väldigt omtumlande och t.o.m lite konstigt! Men helt UNDERBART, så att jag mått och mår väldigt dåligt är inte så jobbigt.

Idag var vi på första besöket på MVC och nu känns det äntligen lite verkligt!! Jag har haft en hel del blödningar till å från fram till 18/12, så jag har nog tagit lite avstånd och varit beredd på det värsta.. Hittills är allt ok (7+3 idag) och nu är det bara att hoppas på att allt flyter på som det ska?? Vi var båda så nöjda med vår Barnmorska, hon är ett perfekt "lugn" för mig som har tuffa erfarenheter med mig i bagaget.

Så just idag bara njuter jag och längtar efter vårt lilla mirakel, jag som var "klar" hihi!

Ska bli spännande att följa er alla!:)

Svar på tråden BF Augusti 2015 Göteborg