• Minxy

Bf Augusti 2015

Nu vill jag bara att de två kommande veckorna ska gå fort fort fort! Vill nå v.13 och berätta för chefen så jag får det gjort.

• Minxy
    AS92 skrev 2015-01-21 08:32:37 följande:

usch jag är så himla nervös att berätta för mina arbetskollegor. Jag är visserligen bara timanställd och studerar samtidigt, så kommer ju göra ett studieuppehåll. så på skolfronten är jag inte ett dugg orolig, men på jobbet kommer det bli betydligt jobbigare, är ett sånt intimt arbete och vi är bara 12 personal, så skitsnack är väldigt populärt, tyvärr har ju de ordinarie redan lyckats skrämma bort många timvikarier, så är väldigt orolig till hur de kommer ställa sig till min graviditet. :/
    Vill bara få det överstökat, haha. 

Samma här, vill bara få det gjort.
  • Minxy

Iiih! Idag var det en annan tjej på jobbet som gick ut med att hon ska ha barn i juli.

Det blir hennes fjärde och hon har bestämt sagt att hon ska vara helt föräldraledig i 2 år.

Då kan dom väl inte klaga på mig som bara skaffar mitt tredje och dessutom planerar att vara hemma 1 år? :P

• Minxy
    doccah skrev 2015-01-22 03:18:13 följande:

V. 14 idag! Mår mer illa nu än innan. Konstigt. Idag ska jag prata med chefen.. Och ikväll ska vi dessutom kolla på hus med.. Är spänd för denna dagen!

Lycka till idag! Hoppas chefen tar det bra :)
  • Minxy
    doccah skrev 2015-01-22 07:50:49 följande:
    Det gick skitbra! Hon blev glad och sa grattis och var väldigt förstående med att jag ville gå tidigt :) det var skönt att få de gjort!
    Åh vad härligt! Skönt att slippa fundera mer på det :)
  • Minxy

Nu har jag bokat ett nytt UL! Ska till min BM den 29/1, kommer då vara i v. 12 (11+1).

Om allt ser bra ut då ska jag slappna av och tänka positivt!

• Minxy
    Jagärlycklig skrev 2015-01-22 11:07:05 följande:

Hej!

Tänkte kolla om man får vara med i denna tråden. Är idag i v 10+4. Ska på inskrivning nästa vecka. Någon som vet om man kan kräva att få ett ul då, är min andra graviditet och är så nojjig denna gången att något ska vara fel?

Tror inte du kan kräva, men det skadar ju inte att fråga :)

Min BM på MVC sa direkt nej när jag frågade om ultraljud, så jag bokade ett privat istället.
  • Minxy
    isaswe skrev 2015-01-22 19:06:33 följande:

Har ni haft någon viktuppgång än?

Man känner sig ju lite uppblåst nu (läs strandad val :)) och kommer definitivt behöva nya jeans snart :)

Är i v 11 och var på inskrivning i dag :) KUB och RUL bokat också

Jupp, +2 kg (snart +3) nu i vecka 11.
  • Minxy

Välkommen Saffron! Tyvärr har dom stängt Facebookgruppen för fler medlemmar, men häng gärna med oss här på FL :)

Jag förstår att ni varit och är lite avvaktande med tanke på era erfarenheter. Hoppas allt går vägen den här gången!

Svar på tråden Bf Augusti 2015