Inlägg från: Bittersweet2012 |Visa alla inlägg
  • Bittersweet2012

Bf Augusti 2015

Hej tjejer! Får man hänga med här? Har en dotter född 2012 o nu väntar vi syskon i slutet på augusti 2012 (ca 27/8-29/8).

Candydarling - va roligt att vi ska tvåor samtidigt oxå!

• Bittersweet2012

Trots v.5 känner jag mig redan betydligt hungrigare!!!

Vi ska försöka hålla det hemligt fram till v.12 (men fortsätter jag ära som jag gör nu så kommer det mu synas betydligt tydligare ).

• Bittersweet2012
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-23 09:17:53 följande:

Trots v.5 känner jag mig redan betydligt hungrigare!!!

Vi ska försöka hålla det hemligt fram till v.12 (men fortsätter jag ära som jag gör nu så kommer det mu synas betydligt tydligare smile5.gif ).

Synas betydligt tidigare skulle det stå.... Ibland skriver mobilen sina egna tankar
  • Bittersweet2012
    Grodanboll83 skrev 2014-12-24 04:23:15 följande:

Har nyss varit på toa.. Hade rött färskt blod. Som en början på mens.. Det är inte mörkrött med klumpar, mer ljust och färskt.. Än så länge! Inte haft ngt blod tidigare:(

Vad händer?? Snälla... Låt mig ha en bra jul!

Läst för några dagar sen att under 30% av alla graviditeter blöder kvinnor då o då. Får man mindre mängd av ljusrosa "flyttningar" så kan det bl a beror på en hel del fakturor som inte innebär nån risk för graviditeten. Bruna flyttningar är oftast tecken på gammalt blod (man kanske hade sex kvällen innan o sprack lite?).

Så länge du inte blöder mörkröd o kraftigt behöver du inte oroa dig . Men förstår att det är läskigt!
  • Bittersweet2012
    Caroliiine skrev 2014-12-26 15:15:39 följande:

Hej vill gärna hänga på Facebook gruppen? :)?

vill gärna va med på FB oxå
Svar på tråden Bf Augusti 2015