Bf Augusti 2015
Då hoppar jag in här med bf 5 augusti om jag nu räknat rätt :) det är faktiskt blandade känslor för detta:/
Då hoppar jag in här med bf 5 augusti om jag nu räknat rätt :) det är faktiskt blandade känslor för detta:/
Tack. Nä det var inte planerat alls faktiskt, det var iofs inte våran dotter som vi har nu heller ,men har precis börjat ett nytt bra jobb och dottern Jar precis börjat på dagis så känns lite otajmat
Välkommen :)
Var det inte planerat eller hur menar du?
Vill någon lägga till mig i Fb gruppen :)
Mina initialer är GP :)
På mig har det börjat synas :) men du kan väl inte vara i 14+5 om du har bf 4 aug förresten?
Hej! Jag är beräknad den 4 Augusti... Har de börjat synas på er än? :)
Jag är nu i vecka 14+5, och tycker att magen är snäppet större, men vet inte om jag inbilar mig :)
Ja:) hehe jag går in i vecka 13 nu och detta är min andra graviditet så det syns fortare nu än med första :)
13+4 ! sorry hehe... Blev helt fel siffror.
Hur långt gången är du?
På kvällen är jag riktigt svullen, då ser jag verkligen tjockis ut, men sedan på morgonen är den inte alls lika stor.
Jag har också ljusrosa små blödningar,har också pratat med en läkare idag , jag är i v 12+0 , inte kul detta :/
Usch, fick en blödning nyss, väldigt ljusrosa till färgen och den va fortfarande kvar när jag gick på toaletten lite senare, ringde till gyn och dom sa att det är väldigt vanligt och att jag inte behöver oroa mig. Sambon har pustat ut men jag har som en klump i magen och sitter här och gråter. Jag vill bara att det ska bli den 10/2 nu så jag får göra kub o se hur allt står till.
v. 10+6 idag.
Så skönt att höra ! Men jag har väldigt ont också tyvärr :/
Jag har hitills haft fem blödningar utan att något är på tok. Två efter sex. Men smulan mår bra därinne så det behöver inte betyda något! :) Mina blödningar var färskt blod
Ja jag ska göra kub på torsdag så då får man se , mina blödningar kommer och går , när ska du på ul?
Nej usch verkligen inte, ska du göra något ul inom snar tid? Man blir verkligen skitorolig, men har inte ont eller något sånt än sålänge, och nyss när jag va på toa så hade blödningen nästan försvunnit, men kommer inte kunna slappna av innan ul :/