• Bella06

Bf Augusti 2015

Jag lämnar ett litet avtryck här och hoppas att jag inom några dagar får göra er sällskap på riktigt..
    Plussat svagt idag med Billiga Tester på ÄL+10
    Aldrig ens fått en antydan till streck med de testerna när det inte varit något - så det bådar gott, för ett streck är det definitivt!
    Men med 4 MF på raken så vågar jag inte riktigt tro på det än.. Obestämd

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias 060910 ♥ .?°`°?. ♥ Maja 091121 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Bella06

Här är en till som väntar 3:e barnet
    Jag har 2 st barn på 5 och 8 år, och nu efter 4 MF så kanske det äntligen är våran tur igen!

Jag testar alldeles för mycket pga min bakgrund - vill ju gärna se JÄTTESTARKA streck hela tiden
    Tog ett CB idag, och stegringen är ju tydlig - hoppas bara att det håller i sig.

Egentligen så är tajmingen inte sådär jättebra då jag under åren som gått med mina MF bestämde mig för att börja plugga - och nu tar jag äntligen exmamen i maj. Självklart har jag 2 jobb på G nu, förväntas få svar innan jul.
    Så blir lite knivigt om jag nu skulle bli erbjuden dom, vad säger man då lixom?!

Men oavsett vad så är jag överlycklig - vi har velat det här alldeles för länge nu!
    Har BF 23/8 . ska på VUL i v.8

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias 060910 ♥ .?°`°?. ♥ Maja 091121 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Bella06

Hej!

Läser här lite i smyg - men nu måste jag fråga en sak..

Jag är i v.20 med tredje barnet och har sedan några dagar tillbaka fått ganska kraftig molvärk, men har läst mig till att det är vanligt vid den här tiden då livmodern står inför en växtspurt.

Däremot har jag flera ggr idag fått flytningar med lite blod i ????

Jag har haft 4 MF på raken innan den här graviditeten så jag är lite extra nojig..

Vet att det kan vara spruckna blodkärl osv men det lugnar mig inte..

Är det någon annan här inne som varit med om samma vid den här tiden?

Svar på tråden Bf Augusti 2015