• Sara H

Bf Augusti 2015

Hej, jag hänger gärna på!

Plussade igår, v 4+0 idag. Vi har en son som blir 15 månader till veckan, det tog ett år och två Pergotime-kurer att få till honom, detta tog sig på första försöket, på egen hand dessutom. Så vi är superchockade men förstås jätteglada! Hoppas bara att allt går bra hela vägen.

BF 7/8. <3

• Sara H

Åh, jag vill också vara med på FB! Skickar vänförfrågan bums! SR är mina initialer.

• Sara H
    malintherese01 skrev 2014-12-01 17:06:47 följande:

Jag hakar på här :) är beräknad 2 Augusti nu, efter två missfall på raken :) 
    Ingen i skaraborg? :)

Jag bor i Skaraborg!
  • Sara H
    malintherese01 skrev 2014-12-02 09:40:37 följande:

Hej

Åh så trevligt med någon mer :)

Vilken vecka är du i? :)
    Ja, vi är hyfsat nyinflyttade dessutom så det är alltid kul att lära känna andra!

Jag är i v 5 (4+3 idag). Hur långt gången är du?

Häng på i FB-gruppen vettja, full action där!
  • Sara H
    malintherese01 skrev 2014-12-02 12:14:48 följande:
    Jag är lite nervös att andra ska se att jag är med där? Det är princip ingen som vet om detta än och så vill vi fortsätta ha det ;)

Jag är på vecka 5+1 idag :)
    FB-gruppen är helt hemlig!

Lägg till Emelie Nikell som vän så lägger hon i dig i gruppen.
  • Sara H
    malintherese01 skrev 2014-12-02 12:14:48 följande:
    Jag är lite nervös att andra ska se att jag är med där? Det är princip ingen som vet om detta än och så vill vi fortsätta ha det ;)

Jag är på vecka 5+1 idag :)
    Vart i Skaraborg bor du?

Är det första barnet?
  • Sara H
    Micapela skrev 2014-12-09 21:56:17 följande:

Hej! Jag är en 30 årig mamma med en dotter på 18 månader snart och har tagit positiva graviditetstest igår! Senaste mensen började den 26/10 och har pcos så har ingen aning om vilken vecka?! Är med i en supergullig Juni 2013 grupp från familjeliv som blev en Facebook grupp. Vi ses ganska ofta, det blir dock inte så mycket nu när många jobbar. Hoppas att vi kan bubbla om våra förväntningar på våra augusti bäbisar här tillsammans! Finns det någon fb grupp? Kram!

Hej alla nya, och grattis!

Det finns en hemlig FB-grupp, lägg till Emelie Nikell som vän så lägger hon in er i gruppen.
  • Sara H

Till alla er som funderar på att gå med i FB-gruppen!

Den är hemlig, inga av era vänner kan se att ni är med där och det går inte heller att söka på gruppen.

Så ni kan vara helt lugna med att det inte läcker ut info!

• Sara H
    TreTriss skrev 2014-12-19 14:51:24 följande:

Någon som är med i Facebookgruppen som nämns i trådstartarens kommentar?
    Försökt adda henne på Facebook, men ingen lycka där :)

Vi är massor i FB-gruppen, häng på!

Försök att adda TS igen, eller skicka ett meddelande kanske.
  • Sara H
    tinylove skrev 2014-12-20 00:11:26 följande:

hur går man tillväga för att lägga till på facebook? vilket namn ska ja söka på?

Sök på Emelie Nikell.
  • Sara H
    CarolineElf skrev 2014-12-21 09:50:28 följande:

Har en fråga angående fb gruppen :)

Är den "hemlig" dvs ingen kan se att jag gick med där förutom dem som redan är med? Eftersom ingen vet att vi väntar en till vill vi inte att någon ser detta :)

Precis, gruppen är hemlig, ingen utanför gruppen kan se att du är med och det går inte heller att söka på gruppen.
  • Sara H
    familjenl skrev 2014-12-26 15:40:54 följande:

Är nyfiken! Ni som har barn sen innan. Har era graviditeter varit olika beroende på om det varit en tjej eller kille? Eller har graviditeterna varit olika trots samma kön? :) jag börjar bli nyfiken på om det är en tjej eller kille i magen. Jag mår mycket mer illa den här gången. :)

Är nyfiken på exakt samma sak!

Har du en pojke eller flicka sedan innan?

Jag har en pojke sedan innan och mår i stort sett likadant nu som då, men tror ändå att det blir en flicka den här gången.
  • Sara H
    RoxyBella skrev 2015-01-02 14:31:25 följande:

Och jo, just det. Jag skulle gärna vara med i facebookgruppen, hur går jag tillväga?

Skriv dina initialer här, och lägg till Emelie Nikell (TS) som vän på FB, så släpper hon in dig.
Svar på tråden Bf Augusti 2015