• Ilselin

Bf Augusti 2015

Hej!

Vad roligt att det finns en sån här grupp. Grattis till allas plus!

Själv plussade jag också i veckan. Det blir första barnet. Bf 27/7-15 men skulle gissa på att ankomst blir i augusti. Vi är såå glada trots att detta inte riktigt var planerat! Skrattande
  • Ilselin

Imorgon går jag in i vecka 9! Det känns helt underbart men jag är illamående som bara den och spyr hela förmiddagarna Obestämd Jag har testat kex mm direkt på morgonen och att ständigt äta små mellanmål, men det hjälper inte riktigt. Så tips mottages gärna! 

• Ilselin
    mariagustafssoon skrev 2015-01-05 14:53:16 följande:
    Väljer faktiskt också att lämna denna grupp. Är inte alla välkomna så varför ens ha en fbgrupp! Dålig stil. Trodde det var därför ni skapade en grupp för att gemensamt följa varandra, tydligen ska ju vi som dök upp lite för sent inte ens bli inbjudna (även fast vi också är gravida)..
    Jag tror att vi är några stycken som fortfarande inte gått med i någon facebook-grupp än, så om det finns en till grupp (eller om vi ska skapa en till?) kanske vi övriga kan samlas där? Skrattande
  • Ilselin
    VickanK skrev 2015-01-06 15:34:58 följande:

Jag vill gärna vara med i fb gruppen, vad ska jag söka på? :) VK är mina initialer

Det finns en till grupp på facebook för dem som väntar sitt första barn. Skicka ett meddelande med din mejl till TreTriss här på familjeliv, så skickar hon en inbjudan till dig Glad 
Svar på tråden Bf Augusti 2015