• malca

Julstök: Har du börjat handla julklappar?

Jag har ett presentskåp hemma, så några av årets julklappar kommer därifrån och köptes för flera år sen... Resten är jag nästan klar med och det som inte är köpt har jag iaf planer på.
    Tycker det är så roligt att ge julklappar och födelsedagspresenter som är personliga, passar perfekt och verkligen uppskattas av den som får dem, så när jag hittar sånt köper jag det och sen får det stå i presentskåpet tills rätt tillfälle. Att springa runt och leta efter saker bara för att ha nåt att ge tycker jag däremot är tråkigt och jobbigt så därför vill jag inte vänta till sista sekund + att jag helst håller mig borta från stan i november-december när det är så mkt folk.
    Vissa personer är svåra och tråkiga att köpa till, som min sambo tex, men han får lägga in grejer på vår "wish list" på amazon.co.uk så klickar jag hem några saker därifrån bara.
    Internetshopping är verkligen att föredra så här nära jul...och så finns det ju så mycket mer roliga saker till bättre priser om man letar runt på nätet istället.

Svar på tråden Julstök: Har du börjat handla julklappar?