hitme2ice skrev 2014-11-22 00:33:03 följande:
Precis, varför skulle man använda en medicin som skadade rejält och tog livet av människor?
Neurosedyn, hört talas om det? Läkemedelsbolaget gick i god för hur stor säkerhetsmarginal medicinen hade. Det rekommenderades till gravida, så säkert var det. Trots larmrapporter togs det inte bort.
Eller COX-2-hämmare? Som hade gediget "vetenskapligt stöd" och över 1 miljard dollar i skadestånd till skadade och avlidnas anhöriga i kölvattnet.
DDT och mycket mycket mer.
Spela inte dum, för du vet vad jag menar. Kvicksilver användes av medicinvetenskapen, trots överväldigande belägg för hur skadligt det var. Calomel togs bort i sista landet i slutet av 1950-talet.
Jag behöver inget "vetenskapligt stöd" för att välja bort vacciner. Även om jag har det, så det räcker och blir över. Och berättelser från föräldrar, före detta föräldrar och andra människor.
Dåliga exempel som inte gynnar din sak.
Neurosedyn började användas på personer som inte ingått i någon biverkansstudie, gravida. Detta är inte och var heller inte förenligt med vad vetenskapen säger att man bör göra. Dock så fanns inte regler för detta när neurosedyn började användas på det sättet.
COX-2-hämmare, när vetenskapen började använda detta i stor utsträckning, men i mycket mindre skala än dagens vaccin, så upptäcktes fler allvarliga biverkningar. Vetenskapen gjorde sitt jobb. Däremot utmanar jag dig till att hitta en enda studie som visar COX-2-hämmare inte skulle ha de biverkningar som senare uppstod.
DDT testades inte på det sättet då det var ett gift. Redan något år efter man började använda det började man misstänka att det var skadligt för människan också.
Återigen; Det finns ingenting som är så testat som vaccinen i vaccinationsprogramen och vetenskapen haft fel.
Vilken typ av kvicksilver pratar du om egentligen. Det finns former av kvicksilver som inte har visats vara farligt för människan.
Jag förstår att om man inte tror på vad vetenskapen kommer fram till, då finns inte mycket jag kan göra för att ändra din inställning.
Jag förstår samtidigt att det är något du inte riktigt har förstått om hur vetenskapen fungerar.