Dotter 3månader död pga vaccin mot stelkramp
Åh så fruktansvärt mitt hjärta gråter för er skull!
Dessvärre är det inte så ovanligt som man tror detta, plötslig spädbarnsdöd finns t o m på bipacksedlars biverkningar över ett liknande kombinationsvaccin i USA.
Läkare och BVC-sköterskor har inte tillräcklig utb i vaccin, det är bara fyra salstimmar som läkare studerar detta på hela sin utbildning.
Vi är många som försöker sprida informationen nu om vaccinationers baksida, helt ideellt, och jag rekommenderar er att läsa mer på www.vaccin.me, en sida som dessvärre baktalas av vaccinindustrin, men när man börjar läsa där så ser man att de har källhänvisningar till alla sina artiklar, med en mängd studier att djupdyka i (många från pubmed, där läkare själv hämtar studier och info från). De är med andra ord väldigt trovärda.
Detta ger dig inte din lilla flicka tillbaka, men jag hoppas att du orkar sprida vad som hänt, för det behövs komma ut i Sverige, så att det aldrig händer igen.
Jag har själv en liten flicka, som är 5 månader, som är och kommer att förbli helt ovaccinerad. Varje gång jag läser något liknande, och det är ofta, så känns det som om mitt hjärta går itu.
Rekommenderar även FB-gruppen "Medvetna föräldrar", för er som vill välja bort alla dessa gifter - och få veta om sådana man kanske inte ens tänkt på är farliga tidigare: https://www.facebook.com/groups/232554050252823/?fref=ts
Mitt råd är - lita aldrig på någon förutom er själva, och läs på om ALLT innan! Det är så mycket gifter där ute som vi inte förstått tidigare. En mycket viktig film är Underkastelsen med Eva Röse. Den går även att se på youtube:
">
Många många kramar, från mitt hjärta!
Eleonor