• Sous

Dotter 3månader död pga vaccin mot stelkramp

hitme2ice skrev 2014-11-21 23:58:14 följande:
    Nej. Man kan få precis varenda sjukdom, även som vaccinerad. Besök ett BVC och prata med sjuksköterskorna där, och föräldrarna. Milda övergående biverkningar? Snarare barn som är ordenligt sjuka i 1-2 veckor. Åsikterna och historierna går isär. Det är upp till var och en.

Du pratar också med någon som fick fullt utvecklad kikhosta, trots ett vaccin som var "effektivare" än dagens acellulära vaccin. Till slut togs det vaccinet bort. Inte för att man fick kikhosta ändå. Det får man trots dagens vaccin också. Nä det orsakade allvarliga biverkningar.

Det finns mycket värre saker än dom sjukdomarna. Jag har haft alla barnsjukdomar samt difteri, så sluta prata om allvarliga sjukdomar. Du verkar inte ens veta inte vad allvarliga sjukdomar är. Höstblåsor är för fan värre än mässling. Jo jag vet vad jag pratar om, för jag har barn. Mässling är att föredra framför höstblåsor från helvetet. Och vattkoppor, om det vill sig illa, är också värre än mässling smile5.gif
    Ursäkta, men anledningen att man vaccinerar mot mässling är ju för att sjukdomen ibland leder till dödlig hjärnhinneinflammation. Det får man inte av höstblåsor. Har du på något sätt missat att det fortfarande är en dödlig komplikation?
Svar på tråden Dotter 3månader död pga vaccin mot stelkramp