Inlägg från: Anonym (Pl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pl)

Kvävs ihjäl med den jag älskar

Jag känner igen det. Vi har vatit gift i 10 år och har 3 underbara barn. Vi låg med varandra ofta förut men efter att min fru fick ett nytt jobb tog det slut med lusten för henne. Vi låg inte med varandra på flera månader och jag mådde bara sämre. Man kröp närmare henne och smekte henne så fick man bara höra nej vi kan kramas ????. Jag började känna mig riktigt osäker man fick tankar om hon var otrogen fast man vet att hon aldrig skulle vara det. På nätterna kunde jag inte sova riktigt och då fick man höra att hon smekte sig själv det gjorde det inte lättare för mig. På morgonen frågade jag om det var skönt men hon viste inte vad jag menade så jag berättade vad hon gjorde då sa hon att det var i sömnen. Sen en natt vaknade jag av att hon höll på igen då fick jag nog och gick till soffan och la mig.???? på morgonen kom hon och frågade vad det var? Jag berättade hur jag kände och mådde hon sa att hon inte visste vad det beror på. Några dygn senare låg man i sängen före henne hon kollade på en film sån jag inte orkade se. Sen när hon kom och kröp ner under täcket och började smeka mig på magen sa jag att det är väll ingen idé jag vill inte det är väll lika bra att sluta helt, Nej sa hon och började smeka min kuk då var det kört vi hade en underbar natt. Några dagar senare började jag och det blev lika bra så jag hoppas att det har vänt. jag skulle aldrig kunna lämna henne eller vara otrogen som många tycker man ska göra så man får skylla sig själv som många säger men det vänder någon gång. Jag hoppas att det vänder för alla som är i samma läge.????

Svar på tråden Kvävs ihjäl med den jag älskar