Inlägg från: Anonym (Man 37) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 37)

Kvävs ihjäl med den jag älskar

Jag har ett förhållande sen 15 år. Men de senaste åren har varit allt annat än bra sexuellt och det senaste året inte alls, vi har haft sex en gång.

Vårt förhållande är bra, vi har kul ihop och allt annat förutom sexet fungerar. Det fungerar så illa så att jag varken får en avsugning eller blir runkad. Vi lever våra liv bredvid varandra utan sex men trivs ihop.

Har pratat om det och får till svar att lusten kommer. Jag har försökt med allt, förföra, presenter, massage, mys, middagar men resultatet uteblir. Nu vågar jag inte ens försöka, inte ens hoppas, inte ens tro.

Jag börjar må psykiskt riktigt dåligt. För humörsvängningar, känner mig sur och irriterad. Frusterad helt enkelt. Vill så gärna fortsätta med det liv jag har men med ett viktigt tillägg.

De gånger jag runkar känner jag mig så äcklig, ful, flottig femtonåring och jag mår så sjukt dåligt efter.

Hur gör jag för att inte förstöra det jag har? Hur gör jag för att faktiskt må bra igen? Hur gör jag för att inte få en psykos? Från att ha varit en öppen social kille blir jag allt mer introvert. Tyst hemma, träffar knappt kompisar längre och i ärlighetens namn känns det som att jobbet är det enda som fungerar just nu.

Svar på tråden Kvävs ihjäl med den jag älskar