• Mrs D

Är jag blockad från personens vägg på fb?

Oklok skrev 2014-11-17 23:42:19 följande:

Person kanske bara har valt att inläggen inte ska visas på sin tidslinje?

Då syns det överallt förutom på sin egen tidslinje, då kan ingen se inläggen där.

Tycker också det låter som det.

Och ts har du problemet aTT personen inte låter dig se vad som är på dennes vägg, fråga personen varför.
  • Mrs D
    Anonym (Konstigt kanske?) skrev 2014-11-26 16:07:12 följande:

Hur ska ni ha det? Jag ska fråga så jag vet men jag får inte fråga för att då verkar jag vara en stalker?

Vad jag vet är att jag inte ser några statusar och taggar alls längre på vännens egen vägg trots att jag ser taggarna på andras sidor. Jag ser inte hur svaret skulle kunna vara något annat än att jag har blivit blockerad från att se det men har jag fel så får ni gärna förklara hur det går till.

Jag frågade lite vad som hade hänt i helgen och fick ett par svar och så sa jag: Och inget av det taggades på fb? Vad ovanligt! Det brukar ju taggas hejvilt!

-Öh, ja, nej, jag tror inte det, fick jag till svar.

Naturligtvis vet min vän om att det har kommit flera taggar i helgen men vill alltså inte stå för det och låtsas som ingenting.

Hur ska jag gå vidare med det här utan att framstå som en stalker som en del av er säger?

Som flera skrivit tidigare, det finns en inställning som gör att taggar och statusar inte visas på den egna väggen(den taggades vägg) men det visas i flödet för att den som gjort posten inte satt den som privat.
Svar på tråden Är jag blockad från personens vägg på fb?