• Dixie

Är jag blockad från personens vägg på fb?

Anonym (Konstigt kanske?) skrev 2014-11-23 01:50:24 följande:

Sent omsider såg jag era svar. Skäms Jag vet att personen är taggad flera gånger av olika personer men jag kan inte se det på dennes vägg.

Om jag går in och tittar på den som taggars vägg så står det något i stil med att "statusen delas med den som är taggads vänner" och alltså borde jag se taggen på dennes vägg men det gör jag inte.

Jag har inställning på mitt fb konto att jag måste godkänna taggar innan de syns på min sida - kanske din vän har samma och har inte gått in och godkänt att det ska synas!? 
  • Dixie

För det första vet du inte om hon döljer något från dig, för det andra - om hon gör det så vet du inte varför - så ja, du är orimlig för du drar slutsatser utan fakta!

Varför frågar du inte henne!

Anonym (Konstigt kanske?) skrev 2014-11-24 00:37:15 följande:

Är jag verkligen ensam om att tycka att om man nu är så bra vänner att man hörs nästan varje dag så ska man väl för tusan inte dölja livet på fb för den vännen? Varför prata med mig så ofta om jag inte ens får se att dom åt middag i stan i kväll och gick på julmarknad i går eller vad tusan som nu har hänt i deras liv? Är jag verkligen orimlig?

Svar på tråden Är jag blockad från personens vägg på fb?