Inlägg från: Spagettimonstret |Visa alla inlägg
  • Spagettimonstret

Är jag blockad från personens vägg på fb?

Man kan dela in sina vänner i bland annat nära vänner, vanliga vänner och bekanta på facebook. Och så kan man välja ifall olika saker ska synas enbart för nära vänner etc. Så det kan helt enkelt vara att personen i fråga mer privat av sig än barnet och vill inte dela med sig av allt till alla. Det behöver alltså inte vara något personligt.

• Spagettimonstret
    Anonym (Konstigt kanske?) skrev 2014-11-23 02:14:03 följande:
    Må dåligt vet jag inte men visst blir jag lite konfunderad över personens beteende eftersom att vi ska vara såna bundisar enligt personen.

Är det någon som vet med säkerhet om jag är blockad från att se nya saker på väggen? Jag ser bara allt gammalt nu och inte minst 4-5 nya taggar som jag vet existerar. Det här började för 2-3 veckor sen.
    Märkte nu att jag varken lagt till min mor eller bästisarna i nära vänner.

Försök att inte ta det så allvarligt - det är bara facebook. Man kan ju inte utesluta tekniskt strul heller.

Angående videon som syns i flödet men inte på väggen, kan det vara så att din vän delat videon på en annan persons vägg? Då tror jag att den bara finns på den andra personens vägg och i nyhetsflödet (men alltså inte hos den som postade).
Svar på tråden Är jag blockad från personens vägg på fb?