• mity

Total jävla panik

Hej.

jag har under en vecka inte kunnat sova eller äta för att ekonomin är på väg åt helvete. Ordagrant. Och på alla möjliga jävla sätt. Jag funderar till och med att ta livet av mig. Men vill inte det. Vill ogärna ha moraliserande utan råd, stöd och tips.

• Svar på tråden Total jävla panik
  • mity

Är så totalt överskuldsatt efter att ha hamnat i dessa djävulskt hemska sms lånfällor. Jag tror jag dör snart. Mitt fel, jag vet. Men vill inget annat än att ta mig ur detta. Helt jävla sjukt.

• mity

Det finns det säkert. Har dock hört att de rekommenderar att man ska släppa allt till KFM. Det vill jag inte. Jag kommer aldrig få lägenhet då. Mitt liv kommer vara förstört för alltid. Har ingen släkt att låna av så paniken är total. SÅ jäkla jobbigt, även om det är mitt eget fel. Önskar inte detta min värsta fiende.

• mity

Har jättebra inkomst men det räcker inte till. Äger absolut inget av värde. Typ inget. Jag får panik och tänker på självmord varannan timme.

• mity

Jag har redan avbetalningsplaner på alla lån. Köper inget extra. Lever under existensminimum till och med. Det är helt sjukt.

• mity

Typ 20 st. Alla ligger redan på inkasso med avbetalningsplaner men de kommer jag inte kunna följa för att summorna är för höga. Jag har kämpat som ett djur med dess inkassobolag och vill inte ge upp nu men de vill ju också ha sina pengar...

• mity

Har frågat en bank och de ska handlägga det men det blir inte mycket ;(

• mity

Har tyvärr en anmärkning så ingen bank kommer att låna ut.
    Jag har försökt förhandla med inkassobolagen men de vägrar sänka sina belopp.
    Jag får nog säga som det är, att jag tar livet av mig om detta inte går och då får de ändå inga pengar. Det är så det känns. Jag har lagt upp så bra planer men så skickar någon skulden till kfm och allt faller. 

• mity

Har inget jag kan sälja av. 
    Och är redan utmattad av mitt heltidsjobb. Orkar knappt det för att det här är ett heltidsjobb.

Svar på tråden Total jävla panik