• stormagen

Din mage i bild och vecka. Intressant att se dessa skillnader.

Min mage såg ut såhär 17+3.
  • Svar på tråden Din mage i bild och vecka. Intressant att se dessa skillnader.
  • höstjejen

Här var jag i v 12 (11+6)
    Nu är jag i vecka 13 (12+1) och känner att magen börjar titta fram :)

• Lillemy1980

Jag är 5+4 med 5 barnet. Lägger in bild när jag fattar hur man gör. Tycker jag är megastor... Dock ganska fet innan också ????

• Jamtlandstaus
    Marie90 skrev 2014-12-20 22:02:19 följande:

Bjuder på en förhoppningsvis sista magbild från igår på BF :)

Väntar en pojke som beräknas väga 3,2kilo.. php1smLRr41188.jpg

Vet inte om du tittar in hör något mer men jag undrar vilka mammajeans du bär? Snygga!
  • Marie90
    Jamtlandstaus skrev 2015-02-05 19:57:12 följande:
    Vet inte om du tittar in hör något mer men jag undrar vilka mammajeans du bär? Snygga! smile1.gif
    Jodå! Lille pojken anlände 12dagar efter BF och vägde 3100gram :)

Jeansen är från H&M, kostade ca 2-300kr och är fortfarande mina favoriter såhär 1 månad efter förlossningen fast nu får jag använda skärp ;) "skinny high rib" är det ända jag hittar att dom heter, vet också att dom är raka i benen.. Funderar på att köpa ett par till och spara till framtida graviditeter haha
  • Jamtlandstaus
    Marie90 skrev 2015-02-05 22:27:22 följande:
    Jodå! Lille pojken anlände 12dagar efter BF och vägde 3100gram :)

Jeansen är från H&M, kostade ca 2-300kr och är fortfarande mina favoriter såhär 1 månad efter förlossningen fast nu får jag använda skärp ;) "skinny high rib" är det ända jag hittar att dom heter, vet också att dom är raka i benen.. Funderar på att köpa ett par till och spara till framtida graviditeter haha
    Grattis till sonen!! Kan tro att det var 12 långa dagar där på slutet!

Tack för svar, ska ta mig iväg o kolla in H&M då
  • Marie90
    Jamtlandstaus skrev 2015-02-05 22:38:57 följande:
    Grattis till sonen!! smile1.gif Kan tro att det var 12 långa dagar där på slutet!

Tack för svar, ska ta mig iväg o kolla in H&M då smile1.gif
    Gick och knep haha sonen är född 1/1 ;)
  • SkogsstjärnN

Här är magen i 36+3, precis en vecka innan dotter föddes och större än såhär blev inte magen. 2.8kg bebis och mycket fostervatten rymdes där i till allas förvåning:)

• Nimah

Grattis till din dotter skogsstjärnan!! Fantastiskt att kroppar kan vara så olika! Hur låg dina sf mått?

• SkogsstjärnN
    Nimah skrev 2015-02-09 15:35:02 följande:

Grattis till din dotter skogsstjärnan!! Fantastiskt att kroppar kan vara så olika! Hur låg dina sf mått?

Ja visst är det häftigt! Fram för allt då jag var mycket större vid förra graviditeten om man ser till magen. Vikten blev samma dock, bara att bebiskilona nu legat på låren:D.
    De har siksackat över och under nedersta kurvan fram till sista veckorna då det låg stadigt lite över nedersta kurvan.
Svar på tråden Din mage i bild och vecka. Intressant att se dessa skillnader.