Din mage i bild och vecka. Intressant att se dessa skillnader.
Min mage såg ut såhär 17+3.
Kan också vara intressant då många undrar varför deras mage är liten eller stor att om du vet varför dela med dig av det. Min livmoder ligger ytligt och därför ser jag eventuellt större ut än en kvinna med livmodern långt in.
Vilka skillnader och ALLT är ju normalt. Helt otroligt att en tjej som typ jag är sprickfärdig medan en annan har maraton och ser nygymmad ut! På min mor syntes det inte hon var gravid. Hon var på den tiden nästintill mager och i vecka 41 fråga förlossningen om hon och pappa inte gått fel. Medan när jag va på fl för ul och de fråga om det inte var dags nu. ( vecka 20) Underbara magar!
Helt otroligt Marie 90. Du kommer på sin höjd se ut som jag i vecka 17 när din bebba är färdigbakad. Tränar du och håller igång med nyttig mat eller har du bara en fantastisk mirakel kropp???? Häftigt att se dessa skillnader. Men att det i princip är lika stora barn i magen.
Oj, vad tror bm om viktnedgången? Om du kan äta igen så borde du ju inte fortsätta att tappa i vikt..
Jo en sak till. Om ni vet och vill dela med er vad ni har i magen så kan vi "döda" myterna om flick och pojkmagar Jag har en tjej i min
Här är jag nu vecka 22. Med en girlie.
[quote=74484294][quote-nick]stormagen skrev 2014-12-08 08:19:52 följande:[/quote-nick]Här är jag nu vecka 22. Med en girlie.
[quote=74484294][quote-nick]stormagen skrev 2014-12-08 08:19:52 följande:[/quote-nick]Här är jag nu vecka 22. Med en girlie.
Woop! Fel bild två ggr .....well glöm min anktrut och topless Flash!! My god ha ha!
V 38+1 väntar en liten grabb ;)
Grabbarna verkar regera! Och magmyterna är just myter. Här finns ju alla sorter
Ha ha! Ingen mer med en girlie i magen!? Coolt. Det är ju vanligare med flickor än pojkar. Men 2014/2015 kanske det är året då det jämnar ut sig