• Lillon

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Määhh 26/11 föll ihop med rubriken.. Jaja, får vara så då :D

• Lillon

Fastfrusen, Monn och cme86: känner ni av några symptom? När tänker ni testa? Jag tror jag testar nästa söndag om jag inte fått min mens :)

• Lillon
    Lissing skrev 2014-11-30 16:04:48 följande:

Fattar inte varför FL envisas med att

lägga första BIM bredvid rubriken :-S

Den är inte det när man redigerar ju... 

Nää skitstörigt ju!!
  • Lillon
    fastfrusen skrev 2014-11-30 21:22:52 följande:

Känner inte av några symtom överhuvudtaget! Tror inte jag är gravid! Kommer absolut inte kunna hålla mig till bim dock, funderar på onsdag dvs äl +12. Men å andra sidan. Testar man då och det inte visar något så kommer ju hoppet dö direkt, väntar man till bim får man gå och hoppas lite längre, kanske är trevligare! Men det är ju helt sjukt att vi har bim samma dag! Med tanke på statistiken 25-30% per "gång" så borde ju en av oss plussa kan jag tycka!

Hur är det med er andra??

Eller huuuur, någon av oss måste plussa!!! Jag är på ÄL + 11 och skulle helst vilja testa nununu men väntar tills bim iaf.. Mest för att jag inte vill ha otydliga svar :D Jag har haft pyttesmå blödningar nu i tre dagar och jag brukar aldrig ha mellanblödningar så jag hoppas det är ett gott tecken! :)
  • Lillon
    monn skrev 2014-11-30 21:45:42 följande:

Alltså, jag känner mig tröttare och lite från och till illamående, har väldigt mycket molvärk och konstiga stickningar i tjejmagen... Eventuellt har jag bim på onsdag om jag har 28dagars cykel, hade det förra månaden då jag också tog pergotime :) hur känner du dig själv?? Om jag inte har fått mens på onsdag så testar jag då :)

Spännande!! Inget förutom lite små blödningar och liiite illamående. Tror inte jag är gravid ändå, är ju trots allt första försöket men lite hoppas man ju :D
  • Lillon

Inne på dag fyra med små blödningar nu. Äl + 12. Någon annan som mellanblött något alls? Har för övrigt ett jävla pms-humör :D

• Lillon

Ååå, nu är jag lite ledsen :( Fick mens idag, 3 dagar för tidigt. Haft mellanblödningar i fyra dagar. Min kropp har inte betett sig så här på två år (sen jag slutade med mina p-piller), och precis denna månad då vi försöker få barn så ska den jävlas med mig? Bläää :(

• Lillon

Är det inte knäppt hur kroppen funkar egentligen. Man VEEET ju att chansen är pytteliten att man blir gravid på första försöket, men endå blir man så besviken då mensen kommer? Är ju allt lite naiv, jag var ju liksom redan gravid i hjärnan! Skrattande

Nöjd över några saker dock:
    - Nu kommer jag hinna äta folsyra minst en månad innan jag blir gravid (det rekommenderade)
    - Nu kan jag dricka lite vin på julfesten på jobbet och behöver inte ha någon fånig ursäkt till varför jag inte kan dricka ;)

Nä nya tag denna månad då. Borde ha ÄL runt 18-19 dec och BIM 2 jan. Uppdaterar listan ikväll om inte någon annan hinner före mig ;) Blir andra försöket nu.

• Lillon
    Ztarduzt skrev 2014-12-02 13:14:00 följande:

Lista? Vilken lista?

Vad har jag missat? :)

Bim-listan, finns här i kommentarerna några sidor bakåt :)
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014