Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Kommer mensen den 2jan börjar jag knapra munkpeppar då, någon med erfarenhet av det? :)
Lycka till allihop! Men visar det negativt kan man ju ändå vara gravid. Jag testade dagen före bim och fick ett stort Nej, men en vecka efter bim blev det positivt! Jag kommer nog inte att hinna kika in hur det går för er, även om jag tycker det är spännande att flera testar samtidigt. Men då vi gifter oss imorgon blir det nog att jag prioriterar det...
Grattis till plussen! Det blev några julplus och några nyårsplus! Men vad händer nu med tråden? Den heter ju nov/dec.
Sen vill jag så himla gärna berätta att mina boobs har börjat växa litegrann. Det märktes nämligen när jag skulle komma i brudklänningen igår. Det gick, men var definitivt tajtare än när sista provningen var i butiken. Blev riktigt glad av två anledningar: 1. Ett mysigt tecken på graviditeten! 2. Klänningen passade fortfarande i alla fall.
Då man lärt känna en del så tycker jag vi håller den levande ändå! Står ju att man började bebbeverkstaden då, men det spelar nog ingen roll ändå :)
Skönt att komma i klänningen ändå! Kunde ju ha blivit lite knepigt annars :)
Hur gick giftermålet i övrigt? :D var det som ni planerat och blev alla överraskade?
Jag plussade! :D Hurra!!!
Nyfiken fråga. Ni som plussat har ni några symtom? Själv har jag lite molvärk på kvällen annars inget.