Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Haha språk, ja.. Det är ett hemskt sorgligt ämne..
Jag tvingade honom till sex typ.. Han fick smaka på sin egen medicin muahaha!
Tar det sig inte nu då vette fan rent utsagt..
Haha språk, ja.. Det är ett hemskt sorgligt ämne..
Jag tvingade honom till sex typ.. Han fick smaka på sin egen medicin muahaha!
Tar det sig inte nu då vette fan rent utsagt..
Jag är nu övertygad om att jag är gravid... Tror inte jag skulle må så här illa annars. Känns exakt som min förra graviditet. Försöker lista ut när jag tidigast kan testa, började må illa i fredags...
Och mannen säger typ "uh oh" när jag säger att jag tror vi lyckades. Hallå, vad hände med hurrarop och glädje?! Suck alltså.
Fick precis en liten blödning... Hoppas nidblödning för mitt psyke klarar fan inte en till graviditet med blödningar. Blödde massor under första som resulterade i missfall. Lite i början av andra som gick bra...
Fan, blöder mer. Antar att det är tidigt mf för mensen ska ju inte komma än :/
Fick ett svagt streck på graviditetstest idag, men vågar inte tro på något än utan är mest inställd på att mensen kommer snart och att det bara var ett spökstreck. Har haft två tidiga missfall på raken så det är därför jag inte vågar tro..
beställde just en med 2 decimaler, så får vi se när den kommer och hoppas man ser skillnaden vid äl lättare :)
Ni som är vana vid äl-test, hur skulle ni bedöma detta testet? Hur långt kan det vara till ägglossning? Första vändan med test för mig så jag har ingen uppfattning om hur fort det kan stegra.