Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Ztarduzt skrev 2014-12-11 13:23:45 följande:
Jo, det är ett riktigt bra BIM, jag har ÄL den 19:onde, så blir helt alkoholfritt för mig under nyår. Har BIM den 2/1 så man vill ju inte riktigt dricka något. Hm.. får helt enkelt se till att jag kör så får jag pula i sambon alkohol, då slipper folk undra varför jag inte dricker ;D
Segt med det... men å andra sidan kanske skönt med en alkoholfri jul. Vi brukar aldrig supa till över jul men nyår är väl trevligt att skåla lite i bubbel. Finns ju gott alkoholfritt annars! Du får ha med en alkoholfri grogg om ni ska iväg på nyårsfirande kanske :D
Håller tummarna för dig Hoppla! Låter ju väldigt lovande :) testar du imorgon då med morgonurin eller kör du ikväll?
Haha jag ska inte klaga för mkt, mitt barn är alldeles underbart och det bästa som hänt mig, men hen är en väääldigt intensiv krabat och sover väldigt dåligt om nätterna så jag är helt slut. Så skönt att åka in och jobba idag, kom in lite sent (hade tänkt träna men tog sovmorgon ist), åt frukost i lugn och ro framför datorn... egentid a la småbarnsförälder :)