• lotie

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Stort minus igen på bim-3.

Fattar inte riktigt:(

• lotie

Nu börjar jag känna mig sjuk. Värk i kroppen och allmän sjukdomskänsla. Kan det vara ett symtom?

• lotie
    monn skrev 2015-01-05 15:26:44 följande:

Jag har köpt en på billiga tester som jag tänkt använda när tiden är inne, vilket den verkar vara nu :)

Åh hur kan du hålla dig? Testa:)

Jag har massa mensvärk och det brukar jag inte ha förrän den sätter igång ordentligt!

Inte ens fått spottings bim-3. Lite hopp än iaf. Ska testa på onsdag igen sen ger jag upp!
  • lotie

Minus igen. Blir tokig på min kropp. Hade världens mensvärk igår trodde mensen skulle komma men det försvann igen. Bim-2/-4 idag.

Någon sim haft riktigt ont av mensvärk mest rygg dock och varit gravid? Haft molande innan.

Gick en långpromenad med syskonvagnen igår och hade så sjukt ont i höfterna och fogarna efter. Precis som när jag var gravid. Satt i rullstol första graviditeten pga smärtorna så vet vilken smärta jag det är.

• lotie

ni som kör med temp, exakt hur funkar det? kan man ta reda på ägglossning med?  vad använder ni för appar?
    spelar det någon roll vilken tid på dagen bara man alltid tar samma?

• lotie

Ok då har jag nog fuskat lite med tempen. Mer än två h sammanhängande får man inte med en liten hemma:)
    Tar örontemp med. 37.2 idag iaf på bim.
    Laddade ner appen men den verkar kosta pengar?

Fastfrusen hur går det?
    Ska du testa mer?
    Hade det funnits nåt jag kunde göra som ökade mina chanser att få barn så hade jag gjort det. Sen kan det ju bli extra tungt att bliv av med gravidkilon efter med. Nytt år börja ditt nya liv:) bort med chokladen bara på lördagar och försök gå/ springa det är bästa träningen att komma upp i flås!

• lotie

Nu har jag och mannen bestämt oss för att testa med cb digitalt imorgon på bim+1 :)
    Håll tummarna!!

• lotie
    Ztarduzt skrev 2015-01-10 02:15:58 följande:
    Jag är på BIM+8 :/
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
    Oj. När testade du senast?

Vad har du för symtom?

Bim+2 idag och hög temp fortfarande om det är nåt att lita på 37.4. Ligger på 36,7 alltid annars.

Här är det mycket på gång i livmodern och äggstockarna. Mensvärk/molvärk, dragningar i ljumskarna och ilningar ner på låren som foglossning. Kissar hela tiden med.

Inga ömma bröst och inget illamående vilket jag inte brukar få förrän v 5-6.

Ska man få mens kan den väl komma direkt istället!!
  • lotie
    Maglizz skrev 2015-01-10 01:49:39 följande:
    Prova med ett vanligt, du kan fortfarande vara gravid. Ett digitalt visar bara ja eller nej, men är HCG-nivån låg så blir det ett nej :) prova ett vanligt :)
    Du menar att när man får svaga plus så är hcg svagt och cb visar bara ja om det är 25!

Alltid tänkt tvärtom att visar den inte gravid som kan se 4 dagar innan så är man inte det. Har kvar 2 från testlagrets men vill inte få mer minus så vet inte när jag ska testa igen om inte mensen kommer. Kan ju vara bim imån med så kanske tisdag är helt säkert.
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014