Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Stort minus igen på bim-3.
Fattar inte riktigt:(
Stort minus igen på bim-3.
Fattar inte riktigt:(
Nu börjar jag känna mig sjuk. Värk i kroppen och allmän sjukdomskänsla. Kan det vara ett symtom?
Jag har köpt en på billiga tester som jag tänkt använda när tiden är inne, vilket den verkar vara nu :)
Minus igen. Blir tokig på min kropp. Hade världens mensvärk igår trodde mensen skulle komma men det försvann igen. Bim-2/-4 idag.
Någon sim haft riktigt ont av mensvärk mest rygg dock och varit gravid? Haft molande innan.
Gick en långpromenad med syskonvagnen igår och hade så sjukt ont i höfterna och fogarna efter. Precis som när jag var gravid. Satt i rullstol första graviditeten pga smärtorna så vet vilken smärta jag det är.
ni som kör med temp, exakt hur funkar det? kan man ta reda på ägglossning med? vad använder ni för appar?
spelar det någon roll vilken tid på dagen bara man alltid tar samma?
Ok då har jag nog fuskat lite med tempen. Mer än två h sammanhängande får man inte med en liten hemma:)
Tar örontemp med. 37.2 idag iaf på bim.
Laddade ner appen men den verkar kosta pengar?
Fastfrusen hur går det?
Ska du testa mer?
Hade det funnits nåt jag kunde göra som ökade mina chanser att få barn så hade jag gjort det. Sen kan det ju bli extra tungt att bliv av med gravidkilon efter med. Nytt år börja ditt nya liv:) bort med chokladen bara på lördagar och försök gå/ springa det är bästa träningen att komma upp i flås!
Nu har jag och mannen bestämt oss för att testa med cb digitalt imorgon på bim+1 :)
Håll tummarna!!
Detta var ju en chock idag bim+1!
Helt förstörd nu:(