-
RFSL "testa tidigt"lotie skrev 2014-12-27 16:11:40 följande:Vad har du för gravtest som visar så tidigt? :)
-
åhh nu kom det lite lite blod imorse igen, och den molade värken i äggstockarna, gud va man tjatar vill bara slå mig själv i huvudet:p
-
Alla människor är olika fertila, det är liksom inget vi kan göra något åt:)
Det man kan göra som fertil är att ha förståelse för de som inte är fertila, inte mer än så:)
Man kan ju inte gå runt och må dåligt för att man klarade det på första försöket.
Men visst, jag trodde aldrig att det skulle vara såhär svårt innan vi började försöka, trodde aldrig jag skulle behöva tampas med känslor över att kanske aldrig bli mamma.
Så livet ser olika ut helt enkelt:)
Jag skäms inte alls för o säga att jag blir ledsen av att se alla som plussar, men det betyder inte att jag är missunnsam..
-
Är det bara jag som väntar med att testa mig?
Jag vet ju att även om jag testar med "testa tidigt" så kommer jag att köpa andra test och testa sen också...Så känns som lite onödigt.
Här är den molande värken igång igen, har haft den i fyra dagar nu..aldrig hänt tidigare.
Sov med binda inatt för o se om jag blöder något på natten men den var helt tom imorse....Kissade och det kom EN prick rött på pappret...vafan e det för småskvättar helatiden?? blir galen!! -
Borde köpa test. Men bara morgonurinen som gäller va?
-
Bim imorgon. .läste att man kan dricka mycket och hålla sig i tre timmar också.Irlais skrev 2014-12-31 12:27:25 följande:
Om du är efter BIM behöver det inte vara morgonurin. Men innan bör det vara det...
Har ju blödigt lite varje dag sen jul så är osäker -
Ï
Jag har blödigt och känt i äggstockarna sen jul ..bim imorgonnisopa skrev 2014-12-31 14:08:22 följande:Grattis alla som plussat.
Jag närmar mig mensen och för varje dag lite knäppare.
Har ca 6 dagar kvar till mens och har mensvärk. Känns ungefär som de iaf. Har haft i 4 dagar redan. Blir lite mer och mer. Brukar ha de några dagar innan men vet inte hur många dagar för när jag inte försökt bli gravid har jag inte räknat.
Tror inte jag är gravid eftersom de brukar vara såhär. Men är de nån mer som känner av mensen långt innan? Är jag normal!!??
-
Nä..och brukar inte blöda lite varje dag i sex dagar nunisopa skrev 2014-12-31 15:23:02 följande:
Brukar du känna de? Gissar att man känner efter mer nu...
-
-
Tror jag får ta en paus från tråden till nästa bim
-
Nu har jag alltså blödigt i 9 dagar
vad är det som händer?!!?
blödningarna är SMÅ, kommer aldrig något under natten utan lite någon gång under dagen
Testat negativt på nyårsafton
BIM 1/1
Ska jag ens testa att testa mig igen om några dagar?
Läser om folk som blöder trots graviditet??
Hur ska jag räkna ut ÄL om jag småblöder såhär länge?? -
Så kom mensen...
-
Jag vet inte längre, kollar min app och inser att vi inte alltid prickar in äl så det borde ju inte räknas som försök då..Ztarduzt skrev 2015-01-03 02:02:10 följande:Jobbigt med massa mellanblödningar och sedan mens :/ hur länge har ni försökt nu?
-
vissa månader har vi haft sex två gånger så räknar inte den månaden då:PZtarduzt skrev 2015-01-03 14:15:10 följande:Jag räknar alla månader även om vi inte prickat äl helt, då vi ändå försökt den månaden men jobb kommit lite ivägen.
-
jag har skaffat ny mobil och ny app så jag har inte lagt in sexet därZtarduzt skrev 2015-01-03 16:25:48 följande:Oh.. då kanske man inte ska räkna dom nej :P men om du räknar alla där du haft en chans att bli gravid då? Hur många månader har ni försökt? :)
men vi har ju haft oskyddat i två år och i början hade man ju sex som tokar..haha
men tanken slog mig, kanske har vi bara förlite sex, hahaha testar bisolvon, bidrottninggele osv osv så allt kanske hänger på att vi har förlite sex...haha suck -
alltså, jag e dålig på att slutföra saker..dessutom tog både jag och min kille , flaskan tog slut och man ska ju köra till ÄL men jag glömde köpa en ny..vi gick utan i två dar och då kändes det som det inte var någon idéZtarduzt skrev 2015-01-03 16:55:31 följande:Funderar på att testa bisolvon nästa gång, om nu mensen kommer ;P med min långa cykel räknade jag ut att om jag föder på beräknat datum kan jag inte ens få barn i april... :s antingen 30/3 eller 2/5.. långa jävla förbannade cykel!!
Hur fungerar bisolvon för dig? känner du skillnaden i flytningarna?
så hann inte se något alls
sen läser jag att det är få människor som inte blir med barn pga slemhinnan, o det är ju det dessa preparat hjälper till med..att göra så att slemhinnan tar emot sperman bättre -
gud va skönt med en diagnos och allt stöd ni kan få med detta.Ztarduzt skrev 2015-01-13 12:26:34 följande:
Fick precis diagnosen PCOS, känns som att mitt liv precis stannade.
nu väntas förmodligen preparat som ska stabilisera dina hormoner och din mens.
lycka till:) -
i tre månader har vi haft dålig med sex vid ÄL
jag börjar tro att det är karma