Inlägg från: VillBliTre |Visa alla inlägg
  • VillBliTre

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Steph9006 skrev 2014-11-24 14:41:56 följande:

Jag ser vad du menar, jag kan se en slags skugga bakom lixom nar man fokuserar med blicken dar.. Men jag vet inte om det ar en synvilla kanske fran kontrasterna "blatt mot vitt".

Nagon annan som ser i syne? ;)

Hur kanner du dig i ovrigt? Nagra skumma symptom?

Jag hade bim igar (ev idag).. Och testade negativt 4 dagar sedan.. Har inga symptom pa nagot alls langre.. Det anda jag har kvar ar storre och finare brost vilket ju ar bra :D dessa kan anvandas som vapen mot min man i babymaking kriget haha..

Haha du är rolig du :) ja jag vet inte vad jag ska tro. Har ett svartvitt oxå om du vill se? Då är vi ju runt bim båda två. När tänker du testa igen? Jag har haft mensvärk i en vecka o ont långt ner i ryggen. Typiska pms känningar. Så känner mig inte gravid.
  • VillBliTre

Jag har en kort cykel på 21-23 dagar. Jag testar kanske på ons. Har ni försökt länge? Har ni barn sedan tidigare?

• VillBliTre

Testar kanske i morgon o ser. Hade billiga stickor från gravidkollen o dom visade inget. Så därför köpte jag cb. Vet ju inte ens vilken dag jag har bim. Men antar att det är de närmsta dagarna. Jag uppdaterar :) men vågar inte hoppas. Bara att vänta o se ;)

• VillBliTre

Ok :) håll i hatten !! Tog ju ett cb i mån. Visade så otydligt men men. Tog ett RFSU testa tidigt idag. Svagt svagt streck. Tänkte va f-n är det här. Köpte ett digitalt. Vips gravid 1-2 så lycklig just nu :) håller tummar o tår för er alla :) stor kram från mig

• VillBliTre

Tack för alla grattis :) jag mår nästan som vanligt. Lite öm i brösten, konstig smak i munnen o trött. Har dock kraftig mensvärk. Det har jag haft i 1.5 v nu. Men har åkt på en förkylning oxå. Våran minsting har börjat på dagis så vi välkomnar alla baciller vi kan just nu :) någon som har bim i dagarna?

• VillBliTre
    CherryBlossom skrev 2014-11-28 08:22:28 följande:
    Jag har BIM imorgon. Mår lite konstigt illa och i magen nu, men hade hand om en vårdtagare med magsjuka igår kväll, så det kan ju vara det som spökar också, haha! I övrigt uppsvällda och ömma bröst... Vilket jag alltid har innan mens så jag vågar inte hoppas på något. Men någon liten gnutta hopp finns det ju :)
    Håller tummarna :)
  • VillBliTre
    Lillon skrev 2014-11-28 19:55:45 följande:

Googlade lite om nidblödning och får hoppas att det var det!!! :D Blödde bara pyttelite imorse, försvann nästan på en gång. Nu är det bara att vänta och se :)

Håller tummarna ;)
  • VillBliTre
    Doppiavu skrev 2014-11-28 23:46:54 följande:

Hej allesammans!

13 nov gjorde jag (och min flickvän) vår första insemination! I onsdags gjorde jag första grav.testet och sen har jag gjort två till efter det. Ganska säker på att jag är gravid! :)

Har haft flera symptom men ändå varit inställd på att det bara är i mitt huvud, att jag inte alls är gravid! För att inte bli besviken ;) men nu hoppas jag att tre olika grav.test inte kan ha fel och isf är det bf i början av augusti!

Grattis :)
  • VillBliTre
    Ztarduzt skrev 2014-12-07 17:31:21 följande:

Äter ni som plussat något speciellt? 
    Folsyra, vitaminer osv? 

Inga vitaminer eller annat innan plusset.
  • VillBliTre

Hej igen. Det var ett tag sedan jag skrev. Våran graviditet gick inte som den skulle. Upptäckte i v 10+ att det inte fanns något foster. Så genomgick en medicinsk abort den 16/1 vet inte alls hur jag nu ska räkna min cykel. Så vi kör på som vanligt och hoppas det snart tar sig :) ska läsa igenom tråden o se vad som hänt här inne :)

Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014