Inlägg från: Anonym (Sara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sara)

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Hej! Har följt er ett bra tag nu och undrar om jag får hoppa in här?

Är 25 år, första barnet och första försöket. Har bim 24/1.

Denna månad använde jag äl-stickor, men vi lyckades inte pricka in äl, utan låg två dagar innan. Hur stor är chansen att det tar sig då?

• Anonym (Sara)

Bim -3. Enda symtomet är fler ytliga vener på brösten. Neg test igår kväll dock.

• Anonym (Sara)

Nån som kan trixa och se nåt? *man ser det man vi se*

Bim -5, kvällsurin

• Anonym (Sara)

Hej! Någon som vill svara på 1000 frågor? ;)

Vi fick till det två dagar innan äl-testet blev positivt, men som jag förstår det är chansen ändå rätt stor att det tog sig? Nån som lyckats plussa genom att ligga ett par dagar innan äl?

Jag har. Inga symtom på varken mens eller gravve, mer än att boobsen känns tunga. Nu är det tre dagar innan bim och jag brukar börja få bruna flytningar vid det här laget, men än så länge inget sånt. Ingen molvärk, inga flytningar. Kan man vara gravve trots bristen på symtom?

Och slutligen: kan man spara morgonurin i en behållare och göra testet på EM? Hade inget test hemma nu på morgonen.

• Anonym (Sara)

Update: har visst flytningar, men typ som äl-flytningar?! Vita, trådiga och gryniga? Har läst att dom ska vara vattniga om man är gravve? :(

• Anonym (Sara)
    oldy skrev 2015-01-25 09:49:50 följande:

Jag skakar!! <3

GRATTIS!!
  • Anonym (Sara)

Tycker jag ser på båda dom här?

• Anonym (Sara)

Syns bättre på oredigerade. Visst är det nåt på cb?
  • Anonym (Sara)
    Anonym (småland) skrev 2015-01-31 16:10:48 följande:

Idag fick jag missfall. Var i v.10. Gjorde vul förra veckan och då såg allt bra ut och vi fick med oss en bild hem.Var helt inställd på detta nu när vi hade kommit så långt. Vi var ju nästan förbi farozonen. Datum för ul i v.18 var bokade och allt. Jag är helt knäckt psykiskt.

Beklagar din förlust!
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014