Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Börjar bli en del på Gravid! delen nu - kul! :)
Fler som vill vara med? Bara hojta eller skriv in er :D
Vet inte varför jag var anonym ;)
Jag håller fortfarande tummarna att det är din tur snart! :)
Börjar bli en del på Gravid! delen nu - kul! :)
Fler som vill vara med? Bara hojta eller skriv in er :D
Bim+3 och ingenting. Ingen mens, inge mens- eller graviditetskänningar, negativt test men fortfarande hög temp.
Eftersom du är på bim+1 spelar det ingen roll vilket urin du tar. Håll dig bara 3h för säkerhetsskull så spelar det ingen roll :)
Jag har varit väldigt trött och haft ömma bröst, men nu har jag inga symtom alls längre. Känner mig inte gravid. Gick in i v.8 idag. Imorgon ska vi på första mötet med bm för inskrivning. Är väldigt nervös för missfall. Alla berättar ju här på fl hur illa de mår och spyr. Men jag känner ingenting.
Då skulle jag påstå att du är låghormonare ;)
Jag skakar!! <3
Hur går det för er alla? :)
Själv är jag nu i v17. Hoppas ni också mår finfint :)
Har inte blivit gravid igen efter missfallet den sista jan. Det känns ganska tungt just nu.
Hur går det för er alla?
Vecka 21 här!
Gravid i v24 :)
Still nothing. Går in på ett års försök nu.
Vi försökte den här månaden och lyckades pricka äl! 4e månadens eg försök eftersom vi hoppade över feb och mars! Har dock inte så stora förhoppningar och just nu känns det som att det är mycket med jobb och renoveringar och sommar så vi tar det lite som det kommer :)
Ja, vad roligt! När har ni BF? Vi har den 3/9 :)
Hur går det för er alla?
Hoppas det går bra för er!
Idag blir min lilla kille en månad gammal. Känner mig så tacksam att allt gått så bra ?
Härligt att göra! Här är det nu snart ett år sen vi började, och detta året har inneburit ett mf och ett ma. Väntar på bim i helgen.
Håller tummarna och önskar er all lycka!!
Den 5 september föddes vår William. Kan knappt förstå att han redan är 5 veckor, tiden springer iväg! Han är helt och hållet underbar.
Kram till er alla.
Vi fick ett plus. Tyvärr är det svårt att glädja sig efter det här året. Snart är det på dagen vi började försöka, och detta året har inneburit två missfall. Så denna gången är det väldigt svårt att ta till sig graviditeten och glädjas. Men hoppet är ju det sista som överger en, så vi hoppas på tredje gången gillt och en liten juni-bebis.
Åh hoppas det går vägen nu! Snart ett år sedan vi började försöka också. Blev gravid i aug men det slutade i ett x o en äggledare mindre.. Har precis haft första mens efter operationen o hoppas att det blir ett nytt plus på rätt ställe snart!