Inlägg från: Ballerina453 |Visa alla inlägg
  • Ballerina453

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Har följt tråden så hoppar in här med ! 23 år från skåne som försöker få bebis med min sambo. 3 månaden oskyddat sex och ännu inget! Har BIM 30/12 så hoppas på plus innan året är slut :)

• Ballerina453

Har BIM den 30/12, testa igårkväll och väldigt negativt. Lite tidigt dock men man vill ju så gärna! Hoppas verkligen det tar sig denna gången innan min sambo tyvärr ev behöver genomgå strålning då vad jag har förstått vi ej kan bli gravida mer. Denna press...

• Ballerina453
    Irlais skrev 2014-12-26 12:03:58 följande:

Oj, vad jobbigt! Men brukar de inte spara sperma och bekosta ivf för män som genomgått strålbehandling?

Jo det gör dem så visst kan vi få barn men det blir en lång process och jag önskar kunna få set naturligt. Men huvudsaken är att chansen fortfarande finns kvar såklart!

Jag är heller ej med i BIM listan, har BIM den 30/12 :)
  • Ballerina453

BIM om 4 dagar, testa igår kväll med CB men tok negativt! Hoppet är väl ej borta helt, men nu är alla grav test slut så blir bara att köpa om mensen blir försenad. Hur går det för er ? :)

• Ballerina453

Ni som får plus ni ska absolut ej känna er överlägsna, VAR SUPER GLADA för att ni plussa och även vilken tur att det tog på första försöket! :) Jag tycker bara det är kul att höra att det går bra för er andra! 

Själv hade jag BIM den 30/12 men min mens fick för sig att komma igår. Och jag som nästan var säker det hade tagit sig denna gången då mina bröst var super ömma som dem nästan aldrig är. Menmen bättre lycka nästa gång! :)

Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014