Inlägg från: Anonym (3barn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (3barn)

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Har följt tråden ett tag, men jag och min man har tvivlat på om vi ska skaffa ett barn till, så har inte skrivit något. Nu har vi dock bestämt oss och börjat försöka

Vi har 2 söner som är 2,5 och 5,5 år. Tyvärr är min mens väldigt oregelbunden och det kan gå 5-8 veckor mellan gångerna. Jag misstänker att jag har ägglossning två gånger under en sån period ibland, någon som känner igen det?

Sista mensen hade jag 29/11 så ägglossning kan jag ha närsomhälst från och med nu och några veckor fram. Gäller att sexa hyfsat ofta nu för att inte missa chansen

• Anonym (3barn)
    Anonym (Sommar) skrev 2014-12-16 08:47:45 följande:

Lägger till mig i listan :)

BIM-lista15/12Teakfreak, 33 år, första försöketPetra 228, 35 år, andra barnet, första försöketLizzie09, 22 år, första barnet, fjärde försöket17/12Anonym (Småland), 33 år, första gemensamma barnet, första försöket19/12Irlais, 28 år, andra barnet, första försöket20/12isabelless, första barnet, första försöket21/12Myspys85, första barnet, första försöket24/12TIlde1­5, första barnet, tredje försöket25/12Steph9006, första barnet, andra försöketCherryBlossom, 32 år, första barnet26/12basilikas, första barnet, första försöket27/12Lillon, 25 år, första barnet, andra försöketLissing, 26 år, tredje barnet, tredje försöket

30/12Boonyi, 30 år, första barnet, första försöket2/1Ztarduzt, 23år, första barnet, nionde försöket5/1 Fastfrusen, 27år, första barnet, andra försöketmonn, 28år, första barnet, 16:e försöket

11/1Lotie, 28år, tredje barnet, första försöket.13/1

Sommar, 28 år, andra barnet, andra försöket

BIM okäntQueen S, 24 år, första barnetAnonym (planerar), tredje barnetholly03, 32 år, andra barnet, första försöketFiaw89, andra barnet, första försöket

WhiteRose, andra försöket

Jippi!, fjärde barnet, första försöket

Anonym (3barn),25 år, tredje barnet, första försöket

Gravid! Villblitre, 34 år, fjärde barnet, första försöket (BIM 24/11)Maglizz, 21 år, första barnet, första försöket (BIM 7/12)manu88 (BIM 10/12)

• Anonym (3barn)

La till mig i listan, hoppas det funkade.

Beställde ägglossningstest och gravtest från testlagret som kommer imorgon, spännande

Använder ni andra er av ägglossningstest?

• Anonym (3barn)
    Anonym (Jippi!) skrev 2014-12-16 10:20:55 följande:

Har du tre barn och försöker med  ett fjärde som jag? :)

Nej, har 2 och försöker få det tredje. Oj, 4 barn! Vad härligt med en stor familj! Du som vet, upplevde du det som ett stort steg att gå från 2 till 3 barn? Jag inbillar mig att bebisen bara hänger på i våra rutiner, men det kanske inte stämmer?
  • Anonym (3barn)

Har tydliga äl-känningar och tog ett test. Har aldrig tagit äl-test innan så vet inte hur det brukar se ut, men tror ni är kan vara på G??
  • Anonym (3barn)

Äl + 11 misstänker jag, och tycker mig se något svaaagt på testet imorse.

• Anonym (3barn)

Mitt förra test var nog bara spökstreck...men imorse mådde jag så illa att jag var tvungen att ta ett nytt test och fick detta!!

• Anonym (3barn)

Skulle ni tolka detta äl-test som positivt? Strecket kom direkt.
  • Anonym (3barn)
    Irlais skrev 2015-01-11 20:48:14 följande:

Tycker teststrecket är något svagare än kontrollstrecket men det är ingen stor skillnad! Om inte positivt idag så imorgon, men svårt att veta hur snabb stegring du har.

Så typiskt....vi har nog drabbats av matförgiftning här hemma..natten har spenderats över toaletten och sex är det sista man tänker på om vi orkar ha sex i kväll eller imorgon är det för sent då om jag fick utslag på ältestet igår kväll? Jag har väldigt oregelbunden mens så nästa ägglossning kanske inte kommer förrän om 6-8 veckor...
  • Anonym (3barn)
    oldy skrev 2015-01-18 16:37:19 följande:

BIM om en vecka, väntan är olidlig!

Bim om 9 dagar, tiden går lååångsamt.....
  • Anonym (3barn)
    oldy skrev 2015-01-25 09:49:50 följande:

Jag skakar!! <3

Grattis!!
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014