• cme86

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Åh har läst igenom hela tråden nu :) Vill vara med här. Hade ÄL Den 21/11 (tror jag om ja tolkat äl testet korrekt. BIM Blir alltså den 5/12

Nu sitter ja på jobbet o känner efter så de knakar. haha vill ha symptom nu, nu, nuuu! Har en dotter sedan tidigare o ett utomkved i bagaget som opererades bort i oktober. Detta blir fjärde försöket då :)

Kliar i fingrarna man vill bara testa samtidigt som jag inte vill testa för tidigt då de ändå blir svårt att vara säker då. de brukar bli så otydligt tidigt.

• cme86

Nja det gick väll inte direkt vägen. Blev akut operation o de tog min högra äggledare :/ men nu mår ja bra i övrigt o försöker blicka framåt ;)

• cme86

Äl+6 eller 7 idag. Har till o från under natten o nu på morgonen haft ont i vänster äggstock/ledare. Livrädd för ett utomkved igen samtidigt som ja har förhoppningar att de försegår någonting där inne. Men vill ju helst känna en "fylld" eller molande livnoder eller andra symptom.

Ni med bim. 5:e eller 6:e dec. Har ni fått några symptom? :)

• cme86

Alltså min stackars sambo undrar nog vad det är med mig likaså jag själv. är extremt PMS:ig o brusar upp för ingenting. Jättejobbigt!

I natt o morse hade ja ont i min vänstra äggledare eller stock men under dagen har de dragit lite i livmodern o molat. Nu till de jobbiga. Är allt bara inbillning för man vill så mycket eller brukar man känna såhär mellan ÄL och bim men man aldrig reflekterat över det eller är jag extra påverkad o känslig både hormonellt o fysiskt pga utomkvedshavandeskapet förra månaden? Tror ja är på ÄL + 7.

Tidigare när jag varit gravid har jag haft tydliga symptom så ja liksom vetat innan bim kommit att jag är gravid, men minns inte om symptomen kommit vid det här laget eller senare. Sjuuuuukt jobbigt är de iaf! De säger ju även att alla graviditeter är olika så ja behöver ju egentligen inte alls få samma symptom som ja fått de andra två tillfällena.

Hur tänker ni kring allt?

• cme86

Väldigt ömma bröstvårtor vid beröring, extrem ischias (ont i ländrygg, svanskota typ) vilket jag inte vet om det har med det att göra? Riktigt PMS:ig och snäser ifrån på två röda. Haha molvärk och det spänner o drar i livmodern. Men tidigare när ja varit gravid har jag haft mer/helt andra känningar så jag har ingen aning! :/ borde testa på bim eller nån dag efter för o va säker men känner ja mig själv rätt lär ja testa tidigare :p

• cme86

Testade redan i morse av ren nyfikenhet och det var såklart negativt. Är trots allt ett par dagar kvar, men jag är rädd för att jag är skengravid bara för att jag sååå gärna vill vara det :'(

Vid tidigare graviditeter har urinet luktat annorlunda och varit lite mer vit/skummigt av hormonerna vilket jag inte har nu.

• cme86

Oooouuuuffff kan bara dagarna gå liiiiiite fortare!

• cme86

Ouff vad tråkigt Lillon =/ Vad jobbigt när det ska krångla!

Nu tycker jag mig inte ha några symptom alls. Vet ju inte hur mycket livmodern är påverkad av utomkvedshavandeskapet i Oktober och om jag är extra känslig nu, eller om man bara känner efter för mycket. Har sömnproblem nu säkert bara för att jag tänker på detta 24/7

Testade imorse o det var självklart helt blankt BIM -4
    Avbokade till o med tandläkaren idag då jag inte vill utsätta mig för strålning (röntgen) OM det är celldelning i min kropp. Jisses.. Nu funderar ja på massagen som är inbokad på torsdag. Det sägs att det "kan" bidra till missfall, men finns ingen vetenskaplig bevisning.

Haha jag håller på o bli knäpp, men om man vill någonting riktigt riktigt mycket så kanske ? *hoppas*

• cme86

Jag har också väldigt ont i ryggslutet o galet trött!

Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014