• monn

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Jag vill gärna vara med här också! Hade ägglossning i lördags och har bim 5/12! Första barnet! :) väldigt spännande!

Lillon skrev 2014-11-20 21:39:17 följande:

Välkommen alla nya!!

Här kommer en lista, fyll gärna i det som saknas så uppdaterar jag listan! :) Och ifall jag missade någon så hojta till!!

BIM-LISTA

23/11

Steph9006

26/11

Anonym (Belle), andra barnet

5/12

Lillon, första barnet, första försöket

Irlais, andra barnet

Villblitre, fjärde barnet

Fastfrusen, första barnet

Nisopa, första barnet

Queen S, första barnet

Anonym (planerar), tredje barnet

• monn

Glömde skriva att både jag och min sambo är 28år!

Lillon skrev 2014-11-24 17:17:19 följande:

BIM-LISTA

23/11

Steph9006, första barnet, första försöket

24/11

Villblitre, 34 år, fjärde barnet

26/11

Anonym (Belle), andra barnet

29/11

CherryBlossom, 32 år, första barnet

5/12

Lillon, 25 år, första barnet, första försöket

Fastfrusen, första barnet, första försöket

7/12

Maglizz, 21 år, första barnet, första försöket

8/12

Nisopa, 29 år, första barnet, första försöket

17/12

Irlais, andra barnet, första försöket

30/12

Boonyi, 30 år, första barnet, första försöket,

--------------------------------------------------------------

Queen S, 24 år, första barnet

Anonym (planerar), tredje barnet

Myspys85, första barnet, första försöket

Teakfreak, 33 år, första försöket

Elinn

• monn

Spännande dag!! Tack! Jag är 28år. Det är första försöket, har försökt i ett år men fått pco konstaterat, men har nu fått ägglossning för första gången :)

Lillon skrev 2014-11-24 17:25:28 följande:

Kul, då är vi 3 st som har BIM 5 dec!! Lägger till dig ikväll :) Hur gammal är du? Är det första försöket?

• monn

När jag blir gravid kan jag nog inte hålla mig, familjen får nog veta direkt. Jobbet väntar jag gärna med, men det kanske blir svårt att dölja då vi dagligen byter om tillsammans :)

Lillon skrev 2014-11-25 19:20:57 följande:

Om/när ni blir gravida, när har ni tänkt berätta för era närmaste? Och när ska man berätta på jobbet egentligen?

• monn

Grattis!!! :)

VillBliTre skrev 2014-11-26 13:01:31 följande:

Ok :) håll i hatten !! Tog ju ett cb i mån. Visade så otydligt men men. Tog ett RFSU testa tidigt idag. Svagt svagt streck. Tänkte va f-n är det här. Köpte ett digitalt. Vips gravid 1-2 så lycklig just nu :) håller tummar o tår för er alla :) stor kram från mig

• monn

NIDBLÖDNING!! När ägget fäster, du är säkert gravid :)

Lillon skrev 2014-11-28 09:05:21 följande:

Okej hörni vad är detta. Vaknade i morse och upptäckte en liten blödning. Är inne på ÄL +10 nu, bim 5 dec. Brukar ALDRIG ha mellanblödningar, har varit utan ppiller i två år och aldrig haft en mellanblödning. Vad kan detta vara?? Spelar min kropp mig ett spratt?! :o Dåligt tecken eller bra?!

• monn

Alltså, jag känner mig tröttare och lite från och till illamående, har väldigt mycket molvärk och konstiga stickningar i tjejmagen... Eventuellt har jag bim på onsdag om jag har 28dagars cykel, hade det förra månaden då jag också tog pergotime :) hur känner du dig själv?? Om jag inte har fått mens på onsdag så testar jag då :)

Lillon skrev 2014-11-30 15:59:09 följande:

Fastfrusen, Monn och cme86: känner ni av några symptom? När tänker ni testa? Jag tror jag testar nästa söndag om jag inte fått min mens :)

• monn

Klart man hoppas!!! Jag smygtestade idag men det vart negativt. Dock bara 9 dagar sedan älstickan gav utslag, så än har jag inte gett upp!

Lillon skrev 2014-11-30 21:51:28 följande:

Spännande!! Inget förutom lite små blödningar och liiite illamående. Tror inte jag är gravid ändå, är ju trots allt första försöket men lite hoppas man ju :D

• monn

Jag brukar göra den referensen. För om man har mensvärkliknande ont, men inte vet vilken del som värker (äggstockar, livmoder), men vet att det inte är tarmarna :)

Doppiavu skrev 2014-12-02 09:47:46 följande:

Ja men det är flera som skrivit att de haft ont i tjejmagen? Därför jag undrar. Är det nån särskild del av magen som kallas tjejmagen? :)

Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014